Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, trenger litt råd her. Har skrevet tidligere om sønnen min på 9 mnd som skal til fysioterapeut fordi han ikke er veldig motorisk av seg. 

De siste to ukene har han blitt skikkelig klistremerke, skal bli bært overalt og blir veldig misfornøyd når han blir lagt ned for å leke. Det er så mye han vil, også får han det ikke til. 

Kan jo være utviklingstrinn, og jeg gjør så godt jeg kan med bæring osv, men det er tungt over tid. 

Har noen noe gode forslag til aktiviteter eller "løsninger" som kan gjøre det bedre for ham? Har noen noe gode råd å komme med? 

Anonymkode: eeb72...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, sånn er vår jente på 9mnd også for tiden. Ikke fornøyd med noenting, vil bare være i fanget men sutrer og klager da også. Kjempeslitsomt! Eller hun kommer seg litt rundt selv da, men det er tydeligvis ikke godt nok.

Anonymkode: e5417...77f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åhh, sånn er vår jente på 9mnd også for tiden. Ikke fornøyd med noenting, vil bare være i fanget men sutrer og klager da også. Kjempeslitsomt! Eller hun kommer seg litt rundt selv da, men det er tydeligvis ikke godt nok.

Dette var godt å vite, kanskje det bare er en fase som nesten alle går igjennom ❤️ Han er skikkelig misfornøyd. Min første hadde liksom ingen faser, hun var like blid hele tida 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dette var godt å vite, kanskje det bare er en fase som nesten alle går igjennom ❤️ Han er skikkelig misfornøyd. Min første hadde liksom ingen faser, hun var like blid hele tida 😂 

Håper det går seg til snart!😅 Far er hjemme i permisjon og blir noe frustrert fordi han ikke får gjort noe særlig av husarbeid eller noenting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 17.13):

Håper det går seg til snart!😅 Far er hjemme i permisjon og blir noe frustrert fordi han ikke får gjort noe særlig av husarbeid eller noenting. 

Det skjønner jeg godt han blir 😊 jeg har vært syk og sengeliggende de to siste dagene, og nå flyter huset da pappaen har hatt begge barna 😅 

Skal innrømme at det er litt utfordrende å gjøre husarbeid om dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...