AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Hvorfor er franske menn så mandige og elegante på samme tid? Mange nasjonaliteter er enten mandige ELLER elegante, men franskmennene klarer å kombinere det. Hvordan? Anonymkode: d6a8c...faf 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Jeg syns ikke søreuropere er mandige i det heletatt, så snakk for deg selv. Anonymkode: 3cc0b...e76 14
Gjest Cisne Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 (endret) De har klasse, bra utseende, galanse og ære. Det har ikke norske menn. Endret 10. desember 2021 av Cisne
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Vet ikke jeg, har hørt fra flere fra Frankrike at kvinner der ikke kan gå i korte skjørt uten å bli trakassert, så veldig elegante og mandige kan de ikke være. Anonymkode: 56dc4...6f1 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 De er herlige og kjekke! Franskmenn er gentlemen og klassiske og samtidig mandige og lidenskapelige, perfekte kombi. Vurdert å flytte til Frankrike etter å ha vært der på ferie 6 ganger, fordi jeg vet at man lett finner seg en ordentlig drømmemannen der. Dessuten tar de godt vare på utseendet sitt og det gjør ikke norske menn! Anonymkode: b0bec...c08 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Franskmenn er definitivt ikke kjent for å være mandige, men snarere ganske femi. Dog ikke så ille som italienere. Anonymkode: 30e9c...c53 16
Olaug Olsen Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 De er petite. Det er ikke mandig! 7
Jadaomatte Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Menn som er veldig gentleman, er etter min erfaring, sjåvinister. 12
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Franskmenn er mammadalter. Anonymkode: 0379f...70d 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Jadaomatte skrev (2 minutter siden): Menn som er veldig gentleman, er etter min erfaring, sjåvinister. Nei Anonymkode: ed849...a5b 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Min opplevelse med franskmenn innebærer tafsing på t-banen. Ikke mye elegant. Anonymkode: 29014...157 10
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns ikke søreuropere er mandige i det heletatt, så snakk for deg selv. Anonymkode: 3cc0b...e76 Når ble franskmenn sør-europeere? Tror du bør kikke litt på kartet 1
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 Jeg syns de kan se bra ut, men hyggelige er de ikke akkurat kjent for å være. Har aldri hørt noen andre folkeslag som er så stygge i munnen faktisk. 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 Franskmenn er feminine Anonymkode: 6ff9a...422 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Kjenner ikke mange fransk menn. Men har hatt to på jobb. Jeg opplevde at de var veldig nøye på å skille mellom jobb og privat. Mye ære lagt i jobben. Og at de hadde veldig respekt for det og de rundt seg. Lirte rotete og veldig nøye på å ikke sløse feks. (kjøkken). De var også nøye og grundig når de skulle lære bort noe, og da uten å få den de lærte opp til å føle seg Dum. Men også litt fyrrige, om noen sluntra med noe. Men uten ondt blod. 5minutter i taket, for så å plante beina i gulvet igjen. Men vet jo ikke om de andre utenom de to. Anonymkode: 517c8...4e2 2
Jadaomatte Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Anonymkode: ed849...a5b Jeg tror at de mener at det er veldig stor forskjell på kjønnene, at kvinner trenger hjelp til mye, at mannen ordner opp etc etc.. Mener ikke normal høflighet og styrkeforhold, at mennene tar de tyngste fysiske jobbene f.eks. Mine erfaringer av gentlemen er at de er gentleman frem til at de finner ut at du klarer deg utmerket uten dem. Men mulig jeg har vært uheldig. For alt hva jeg vet, er franskmenn flinke til å balansere dette. Franskmenn er veldig stilige, men for petite for meg. Liker bamser. Mange kvinner vil ha likestilling, fordelene, men ikke ulempene. Om en mann sier han vil ha en kvinne som tar seg av hushold og kjøkken, får han pes. Ja, jeg er kvinne og mener dette. (Får sikkert pes for meningen min, men det får være) Men om en mann hadde dradd frem stolen for meg,… altså, jeg hadde lurt på hva han skulle med den. Beklager avsporing av innlegget, skal slutte nå.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke jeg, har hørt fra flere fra Frankrike at kvinner der ikke kan gå i korte skjørt uten å bli trakassert, så veldig elegante og mandige kan de ikke være. Anonymkode: 56dc4...6f1 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Franskmenn er mammadalter. Anonymkode: 0379f...70d AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min opplevelse med franskmenn innebærer tafsing på t-banen. Ikke mye elegant. Anonymkode: 29014...157 Det er riktignok mange menn i Frankrike av Nord-Afrikansk og Sub-Saharisk avstamming. Men det er ikke dem denne tråden handler om. Anonymkode: d6a8c...faf 2
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjenner ikke mange fransk menn. Men har hatt to på jobb. Jeg opplevde at de var veldig nøye på å skille mellom jobb og privat. Mye ære lagt i jobben. Og at de hadde veldig respekt for det og de rundt seg. Lirte rotete og veldig nøye på å ikke sløse feks. (kjøkken). De var også nøye og grundig når de skulle lære bort noe, og da uten å få den de lærte opp til å føle seg Dum. Men også litt fyrrige, om noen sluntra med noe. Men uten ondt blod. 5minutter i taket, for så å plante beina i gulvet igjen. Men vet jo ikke om de andre utenom de to. Anonymkode: 517c8...4e2 Kom de tidsnok og ble til arbeidsdagen sluttet? 1
Jadaomatte Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 Jadaomatte skrev (9 minutter siden): Jeg tror at de mener at det er veldig stor forskjell på kjønnene, at kvinner trenger hjelp til mye, at mannen ordner opp etc etc.. Mener ikke normal høflighet og styrkeforhold, at mennene tar de tyngste fysiske jobbene f.eks. Mine erfaringer av gentlemen er at de er gentleman frem til at de finner ut at du klarer deg utmerket uten dem. Men mulig jeg har vært uheldig. For alt hva jeg vet, er franskmenn flinke til å balansere dette. Franskmenn er veldig stilige, men for petite for meg. Liker bamser. Mange kvinner vil ha likestilling, fordelene, men ikke ulempene. Om en mann sier han vil ha en kvinne som tar seg av hushold og kjøkken, får han pes. Ja, jeg er kvinne og mener dette. (Får sikkert pes for meningen min, men det får være) Men om en mann hadde dradd frem stolen for meg,… altså, jeg hadde lurt på hva han skulle med den. Beklager avsporing av innlegget, skal slutte nå. Tilføyelse; dette gjelder ikke de «litt og nyforelsket» gentleman, men den gjennomførte gentlemannen. 1
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er riktignok mange menn i Frankrike av Nord-Afrikansk og Sub-Saharisk avstamming. Men det er ikke dem denne tråden handler om. Anonymkode: d6a8c...faf Nei. Johan Golden er kanskje en av dem? Men han er jo digg 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå