AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har angstlidelser, og takler virkelig ikke alle typer jobber. Spesielt ikke hvor jeg må jobbe tett på andre mennesker. Har fått tilbud om en jobb jeg ikke har søkt på, men er redd for å si nei. Mister jeg virkelig dagpengene hvis jeg ikke tar jobben? 😥 Anonymkode: 518f0...e40
trøndermann38 Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Jeg gjorde ikke det men mulig er blitt endret 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Hvordan har du fått dette tilbudet? Hvis du tror det blir problemer, så si til arbeidsgiveren at du trenger tilrettelegging. Sannsynligvis trekker de tilbudet, hvis de derimot er villig til å tilrettelegge synes jeg du skal ta i mot jobben. Anonymkode: e9b21...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Jeg googlet «miste dagpenger si nei til jobb» og dette var det første som kom opp fra nav.no: Du har fått tilbud om jobb Takket du nei til jobben, skal du gi beskjed om hva som er årsaken til at du takket nei. Mener vi at du ikke hadde rimelig grunn til å takke nei, vil du som hovedregel ikke få utbetalt dagpenger i 18 uker. Anonymkode: 332e3...895 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan har du fått dette tilbudet? Hvis du tror det blir problemer, så si til arbeidsgiveren at du trenger tilrettelegging. Sannsynligvis trekker de tilbudet, hvis de derimot er villig til å tilrettelegge synes jeg du skal ta i mot jobben. Anonymkode: e9b21...7fc Har CV registrert på nav. Så via den Anonymkode: 518f0...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå