Gå til innhold

Foreldrepenger når foreldrene jobber turnus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og min mann jobber turnus. Jeg er ute i foreldrepermisjon nå mens min man snart overtar. Ifølge turnusen skulle jeg ha jobbet mye av de røde dagene i jula, og min mann skulle ha jobbet mye av de røde dagene i påsken. Jeg er i permisjon i jula mens min mann er i permisjon i påsken. Mister vi helligdagstillegg når vi er i permisjon, eller får vi dette siden turnusen vår er slik? Jobbene våre betaler ut lønnen til oss og så etterbetaler nav våre arbeidsgivere.

Anonymkode: a4ce0...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Både jeg og min mann jobber turnus. Jeg er ute i foreldrepermisjon nå mens min man snart overtar. Ifølge turnusen skulle jeg ha jobbet mye av de røde dagene i jula, og min mann skulle ha jobbet mye av de røde dagene i påsken. Jeg er i permisjon i jula mens min mann er i permisjon i påsken. Mister vi helligdagstillegg når vi er i permisjon, eller får vi dette siden turnusen vår er slik? Jobbene våre betaler ut lønnen til oss og så etterbetaler nav våre arbeidsgivere.

Anonymkode: a4ce0...541

Kona fikk alle tilleggene i permisjon.

Anonymkode: bf649...a86

• Liker 1
Skrevet

Du mister tilleggene. Det er kun for oss som faktisk må jobbe de røde dagene. Urettferdig ellers

Anonymkode: be158...661

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du mister tilleggene. Det er kun for oss som faktisk må jobbe de røde dagene. Urettferdig ellers

Dette stemmer ikke. En har krav på tillegg for ubekvem arbeidstid når en er i fødselspermisjon eller er sykmeldt.

Anonymkode: 03756...bc7

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sikkert du mister tillegene, noen arbeidsgivere betaler tilleggene.

Anonymkode: bf04a...662

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette stemmer ikke. En har krav på tillegg for ubekvem arbeidstid når en er i fødselspermisjon eller er sykmeldt.

Anonymkode: 03756...bc7

Nei. Feil.

Ikke alle steder. Noen er rettferdige og gir kun tillegg til de som faktisk jobber

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Feil.

Ikke alle steder. Noen er rettferdige og gir kun tillegg til de som faktisk jobber

Så kvinner som føder barn til Norge AS skal tape økonomisk på det?

Anonymkode: d6af7...f1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du mener man skal straffes økonomisk for å få barn? 

Dette stemmer heldigvis ikke dersom du jobber i kommune eller stat ts 🙏

Anonymkode: 03c90...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...