AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Både jeg og min mann jobber turnus. Jeg er ute i foreldrepermisjon nå mens min man snart overtar. Ifølge turnusen skulle jeg ha jobbet mye av de røde dagene i jula, og min mann skulle ha jobbet mye av de røde dagene i påsken. Jeg er i permisjon i jula mens min mann er i permisjon i påsken. Mister vi helligdagstillegg når vi er i permisjon, eller får vi dette siden turnusen vår er slik? Jobbene våre betaler ut lønnen til oss og så etterbetaler nav våre arbeidsgivere. Anonymkode: a4ce0...541
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både jeg og min mann jobber turnus. Jeg er ute i foreldrepermisjon nå mens min man snart overtar. Ifølge turnusen skulle jeg ha jobbet mye av de røde dagene i jula, og min mann skulle ha jobbet mye av de røde dagene i påsken. Jeg er i permisjon i jula mens min mann er i permisjon i påsken. Mister vi helligdagstillegg når vi er i permisjon, eller får vi dette siden turnusen vår er slik? Jobbene våre betaler ut lønnen til oss og så etterbetaler nav våre arbeidsgivere. Anonymkode: a4ce0...541 Kona fikk alle tilleggene i permisjon. Anonymkode: bf649...a86 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Du mister tilleggene. Det er kun for oss som faktisk må jobbe de røde dagene. Urettferdig ellers Anonymkode: be158...661
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du mister tilleggene. Det er kun for oss som faktisk må jobbe de røde dagene. Urettferdig ellers Anonymkode: be158...661 Dette stemmer ikke. En har krav på tillegg for ubekvem arbeidstid når en er i fødselspermisjon eller er sykmeldt. Anonymkode: 03756...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Det er ikke sikkert du mister tillegene, noen arbeidsgivere betaler tilleggene. Anonymkode: bf04a...662
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette stemmer ikke. En har krav på tillegg for ubekvem arbeidstid når en er i fødselspermisjon eller er sykmeldt. Anonymkode: 03756...bc7 Nei. Feil. Ikke alle steder. Noen er rettferdige og gir kun tillegg til de som faktisk jobber Anonymkode: be158...661
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Feil. Ikke alle steder. Noen er rettferdige og gir kun tillegg til de som faktisk jobber Anonymkode: be158...661 Så kvinner som føder barn til Norge AS skal tape økonomisk på det? Anonymkode: d6af7...f1a 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mister tilleggene. Det er kun for oss som faktisk må jobbe de røde dagene. Urettferdig ellers Anonymkode: be158...661 Så du mener man skal straffes økonomisk for å få barn? Dette stemmer heldigvis ikke dersom du jobber i kommune eller stat ts 🙏 Anonymkode: 03c90...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå