Gjest Acer Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 Bank-id har skiftet leverandør, og har hatt stor problem med innloggingen siste 14 dagene. Synes det er merkeleg at de skifter leverandør uten å forsikre seg om at ny leverandør kan levere en vare som kundene er tjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Skybe skrev (10 minutter siden): Bank-id har skiftet leverandør, og har hatt stor problem med innloggingen siste 14 dagene. Synes det er merkeleg at de skifter leverandør uten å forsikre seg om at ny leverandør kan levere en vare som kundene er tjent med. Det er typisk blåruss mentalitet. Anonymkode: 61521...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Ja det er store problemer. Sliter med og komme inn på Helsenorge men det står på forsiden at det er problemer. Det har stått i avisene og at ny leverandør har problem. Du må bare prøve innimellom så går det nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Ja. Jeg bare logget på med bank id på mobil i stedet i går. Gikk helt fint, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Del Skrevet 10. desember 2021 Skybe skrev (53 minutter siden): Bank-id har skiftet leverandør, og har hatt stor problem med innloggingen siste 14 dagene. Synes det er merkeleg at de skifter leverandør uten å forsikre seg om at ny leverandør kan levere en vare som kundene er tjent med. Dette her er så amatørmessig!! Har vært sånn i 2 uker nå og det er utrolig irriterende! Anonymkode: 6c564...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Del Skrevet 10. desember 2021 https://e24.no/naeringsliv/i/66yvmO/finanstilsynet-ser-alvorlig-paa-bankid-troebbel?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row15_pos2&referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no det er felles for hele landet. Veldig krevende for oss som må logge inn på saksbehandlingsprogram på jobb via bank id. får ikke gjort jobben vår. Anonymkode: 84a72...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Del Skrevet 10. desember 2021 Snakket akkurat med kundeservice til banken min nå. Regner med tull de neste 14 dager også. Men er vist mer stabilt før kl 07 og etter kl 19 Anonymkode: 4bf83...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Del Skrevet 10. desember 2021 Prøvde flere ganger å logge inn på dagtid i går men det var umulig, gikk greit sent i går kveld men det var sikkert p.g.a. mindre trafikk. https://www.bankid.no/status/ Er jo helt uholdbart at et system som de aller fleste må bruke ikke fungerer som det skal. Anonymkode: 41792...264 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 10. desember 2021 #9 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dette her er så amatørmessig!! Har vært sånn i 2 uker nå og det er utrolig irriterende! Anonymkode: 6c564...37b Irriternede er no eit mildt utrykk ! Ja, har vert slik nå ivertfall i 2 uker, en tjeneste som dei aller fleste er avhengi av. Her må noen "ta ansvar" og heilt uholdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 10. desember 2021 #10 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Snakket akkurat med kundeservice til banken min nå. Regner med tull de neste 14 dager også. Men er vist mer stabilt før kl 07 og etter kl 19 Anonymkode: 4bf83...919 Ettersom eg har forstått er det snakk om eit leverandørskifte av Bank-id, men burde vel forsikret seg om at ny leverandør kunne levere en så viktig tjeneste før skifte. Dette viser bare hvor sårbare vi er blitt når viktige elektroniske funksjoner ikkje funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. desember 2021 #11 Del Skrevet 10. desember 2021 Skybe skrev (39 minutter siden): Ettersom eg har forstått er det snakk om eit leverandørskifte av Bank-id, men burde vel forsikret seg om at ny leverandør kunne levere en så viktig tjeneste før skifte. Dette viser bare hvor sårbare vi er blitt når viktige elektroniske funksjoner ikkje funker. Har du ikke bank id mobil? Den fungerer selv om bank id med kodebrikke ikke funker. Jeg har brukt bank id på mobil denne siste uken flere ganger, og det har fungert helt fint å logge inn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. desember 2021 #12 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakket akkurat med kundeservice til banken min nå. Regner med tull de neste 14 dager også. Men er vist mer stabilt før kl 07 og etter kl 19 Anonymkode: 4bf83...919 Dette står i min bank: "BankID med app/brikke har nå begrenset tilgjengelighet. Dette skjer mens det er høy trafikk mellom kl. 9 og 19. Dersom du ikke lykkes med å logge inn på første forsøk, kan du vente litt og forsøke igjen. Hvis det ikke haster, anbefaler vi å vente til kvelden når trafikken avtar og tjenestene fungerer optimalt igjen. BankID på mobil og innlogging uten BankID fungerer som normalt, så benytt denne løsningen hvis du kan. Det jobbes med å stabilisere tjenesten etter overgang til ny leverandør. Les mer på siden til BankID.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 10. desember 2021 #13 Del Skrevet 10. desember 2021 Vært ekstremt tregt i dag hos meg og. Er helt avhengig av å bruke det på jobb for å få alle tilgangene jeg trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Del Skrevet 10. desember 2021 Har slitt skikkelig med å logge inn på altinn, og er midt i noe viktig som må ordnes. Uholdbart. Anonymkode: 28567...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 10. desember 2021 #15 Del Skrevet 10. desember 2021 Har vært på ‘harrytur’ til Sverige idag, og måtte logge meg på entrynorway som en annen asylsøker med nødløsning uten bankID eller personnummer.... Håper de får orden på bankID snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 10. desember 2021 #16 Del Skrevet 10. desember 2021 Jepp...syns Dnb tullar med det heile tida 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Del Skrevet 10. desember 2021 Det er lurt å ha flere måter å logge seg inn på. Jeg har begge typer BankID, men også to varianter av Buypass (smartkort og app). Det funker selv når BankID er nede. Har ikke forsøkt Commfides ennå. Anonymkode: ed467...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sismi Skrevet 12. desember 2021 #18 Del Skrevet 12. desember 2021 jaaaa, fortsatt problemer?? prøver å søke omstartslån hos lånemegleren men får feil med bankid hele helgen (bank id på tlf) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #19 Del Skrevet 12. desember 2021 Raptuza skrev (På 10.12.2021 den 18.38): Jepp...syns Dnb tullar med det heile tida 😠 Det er jo ikke hos DNB problemet ligger, men hos BankID… Anonymkode: 3a175...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. desember 2021 #20 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke hos DNB problemet ligger, men hos BankID… Anonymkode: 3a175...86c Ja, har funne ut det no 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå