AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 en venn av meg er innstilt på å satse på å komme i kontakt med en dame han liker, han har prøvd nå i noen måneder uten noe resultat. han har ikke direkte prøvd å komme i kontakt men på ulike indirekte måter, jeg er enig at han ikke burde gå bort å snakke, de har ikke kjennskap til hverandre, men jeg kom i konklusjon at han burde bare gi det opp, hun vil sikkert ikke prate med han, men han mener at hun er bare sjenert og at de eventuelt kommer til å prate fordi hun gir signalementer som blikk og stirring. det har jo ikke noe å si, damer idag i Norge er ikke sjenerte med å prate med menn. de prater med menn hver dag, har menn i vennegjengen, har hatt kjærester som er menn, har hatt tilfeldig sex osv, så sjansen er mer på at hun ikke prater med han fordi hun bare vil ikke, hva synes dere da? Anonymkode: 1a6c7...fd8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 jeg synes han kan prøve mer direkte kontakt. Den som intet våger, intet vinner. Ikke alle kvinner er like frampå som du beskriver. Anonymkode: 5f1e9...9e8 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Jeg mener at med mindre han er en veldig ubehagelig mann, så skal han skal gå bort å ta en prat med henne. Og avviser hun han, så overlever de sikkert begge to! Anonymkode: d4258...376 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Hadde hun vært interessert hadde hun vist det. Håpet hans er kanskje at hun kan bli interesser om de blir kjent. Men hadde hun vært interessert i utgangspunktet hadde hun jo vist initiativ Anonymkode: 6f1c3...1fc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er sjenert og tar ikke initiativ. Ikke alle tar initiativ. Hvorfor er du så oppsatt på at han ikke skal kontakte henne, TS? Er du interessert i han selv? Anonymkode: d4258...376 9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Det er ikke sikkert hun har oppfattet indirekte forsøk hva nå det måtte være. Klarer ikke å skjønne hvorfor han ikke skal ta kontakt? Er det ikke bare å si hei? Anonymkode: fbddc...31b 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er sjenert og tar ikke initiativ. Ikke alle tar initiativ. Hvorfor er du så oppsatt på at han ikke skal kontakte henne, TS? Er du interessert i han selv? Anonymkode: d4258...376 nei jeg er ikke det, men det er sånn det er når vi ikke er interesserte så hjelper det ikke om fyren viser interesse om det måtte være i hundre år. om jeg var interessert tilbake i en fyr som viser meg interesse så hadde jeg tatt initiativ akkurat som innlegget over sier det. Anonymkode: 1a6c7...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Som dame hadde ikke jeg tatt noe initiativ til å bli kjent med en fyr som indirekte prøver å komme i kontakt med meg. Jeg skal mye til før jeg skjønner at en fyr er interessert. Han må være mer direkte - det verste som skjer er at han får nei. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: ccc3a...dcd 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som dame hadde ikke jeg tatt noe initiativ til å bli kjent med en fyr som indirekte prøver å komme i kontakt med meg. Jeg skal mye til før jeg skjønner at en fyr er interessert. Han må være mer direkte - det verste som skjer er at han får nei. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: ccc3a...dcd da er det bare nok deg, de fleste damene skjønner raskt om en fyr er interessert ihvertfall etter så lang tid, hun gir et nei ved å ikke ta initiativ, det er sånn vi fleste gjør det, det er enkelt for oss og sparer oss for stresset ved å avise.. Anonymkode: 1a6c7...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): da er det bare nok deg, de fleste damene skjønner raskt om en fyr er interessert ihvertfall etter så lang tid, hun gir et nei ved å ikke ta initiativ, det er sånn vi fleste gjør det, det er enkelt for oss og sparer oss for stresset ved å avise.. Anonymkode: 1a6c7...fd8 Men altså hvis han aldri har snakket med henne, hvordan i alle dager skal hun skjønne at han er interessert? Anonymkode: 5a25f...afd 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Og for å være helt ærlig synes jeg du høres bitter ut, la nå kompisen din prøve seg. Anonymkode: 5a25f...afd 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Jeg (kvinne) mener personlig at han bør avstå fra å ta kontakt. Det er kvinner som velger menn, ikke omvendt. Jeg vet at en del kvinner foretrekker at menn tar kontakt, men det er ikke kvinner jeg vil anbefale noen å bli sammen med. Anonymkode: 05263...300
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): da er det bare nok deg, de fleste damene skjønner raskt om en fyr er interessert ihvertfall etter så lang tid, hun gir et nei ved å ikke ta initiativ, det er sånn vi fleste gjør det, det er enkelt for oss og sparer oss for stresset ved å avise.. Anonymkode: 1a6c7...fd8 Akkurat 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 05263...300 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 (Men du bør finne en god tittel til tråden, TS.) Anonymkode: 05263...300 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 For meg spørs det fullstendig hvor han ser denne dama. Er hun på jobb? Er han på jobb? Er det på lesesalen på universitetet? Er det på bussen? Er det på venterommet hos psykologen? Er det på et utested? Anonymkode: 31a07...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 Det er bare å gå bort å spørre om hun vil prate med han, hvis hun sier nei så må han respektere det og gå vekk og ikke begynne å presse seg på. Anonymkode: 13b0e...026
Cuntzilla Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Meningsløs overskrift, du må beskrive problemstillingen i den. Jeg er enig med TS, jeg synes ikke man skal på død og liv ta kontakt, eller nekte å ta et nei før man får et blankt nei i klartekst og store bokstaver. I noen filmer så romantiseres jo omtrent trakassering, man skal omtrent stalke og plage kvinner til de motvillig sier ja til en date. Som jeg sa til en venn som var forelsket i ei som ikke virket interessert tilbake, og som var fast bestemt på at han bare måtte prøve hardere: Nei, du må ikke det, du skal respektere at hun ikke er interessert og la henne være i fred. Mistenkte jo også at han snakket om meg, men rådet gjelder på generell basis. Synes KGere har for stor tendens til å si at man bare skal si til hun i søte i butikken at man liker henne eller spørre hun på gata om nummeret osv. Jeg synes sånt er plagsomt og foretrekker når menn tar et hint og helst ikke presser seg på uten at de har blitt "invitert" av meg. Nå har han prøvd seg på disse indirekte måtene, hun har sikkert skjønt det og avslått det på en indirekte måte. Ferdig med den saken, gå videre til neste.
got2go Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg (kvinne) mener personlig at han bør avstå fra å ta kontakt. Det er kvinner som velger menn, ikke omvendt. Jeg vet at en del kvinner foretrekker at menn tar kontakt, men det er ikke kvinner jeg vil anbefale noen å bli sammen med. Anonymkode: 05263...300 Nehei? Du høres litt sær ut
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (kvinne) mener personlig at han bør avstå fra å ta kontakt. Det er kvinner som velger menn, ikke omvendt. Jeg vet at en del kvinner foretrekker at menn tar kontakt, men det er ikke kvinner jeg vil anbefale noen å bli sammen med. Anonymkode: 05263...300 Ok, kan du fortelle meg hva som er galt med meg og andre damer som foretrekker at menn tar kontakt? Anonymkode: ccc3a...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): da er det bare nok deg, de fleste damene skjønner raskt om en fyr er interessert ihvertfall etter så lang tid, hun gir et nei ved å ikke ta initiativ, det er sånn vi fleste gjør det, det er enkelt for oss og sparer oss for stresset ved å avise.. Anonymkode: 1a6c7...fd8 Nei, det er ikke bare meg. Jeg er nok så gammel at jeg er vant til mannfolk som har baller nok til å ta kontakt hvis de er interessert, ikke bare indirekte prøver å komme I kontakt med damer. Anonymkode: ccc3a...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå