Gjest Dum Perignon Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Når jeg skal skjule de verste skavankene bruker jeg først en halvtimes tid med sandpapir og sparkelmasse. Deretter ikler jeg meg en relativt pent brukt kittel som min gode venn Odd Nerdrum donerte etter at en del av meg sto modell til et av hans mer omtalte bilder. Deretter bruker jeg et kvarters tid på å tape fast hentesveisen i et hjertemønster over den svette issen min, i tillegg til at jeg bruker litt bartevoks på nesehårene og tvinner det sjarmerende håret i ørene. Jeg føler likevel at noe mangler, for det er ikke så fryktelig ofte jeg opplever at kvinner sklir av stolen med et lykkelig svupp når jeg entrer venteværelset på sosialkontoret. Så... - hva gjør du? Har du noen tips til meg mens du forteller om deg selv? Inter Caecos regnat Luscus (saksbehandlerne elsker en internasjonal flørt)
Gjest Bellatrix Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Hvilke skavanker? Jeg er perfekt.
Gjest Gunnhild 87 år Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg tar pattene mine og teiper dem fast på ryggen. Deretter tar jeg pudder på den vorta jeg har på nesa.
Gjest Beauty Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg føler med alle som har skavanker de må skjule. Selv er jeg så heldig å være foruten skavanker, jeg er vakker som dagen er lang, jeg er en nytelse for øyet. Men heldigvis finnes det muligheter for dere andre også, kosmetisk kirurgi eller burka som en ovenfor har foreslått, det er så fint når dere tenker selv og kommer på slike smarte løsninger som burka selv.
Gjest Dum Perignon Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Det slo meg i dag at en niqab er utrolig tidsbesparende i forhold til alt jeg beskrev i startinnlegget. Det eneste plagsomme var den plutselige interessen fra middelaldrende menn med keffyeh og skjegg.
Gjest Violetta Skrevet 12. oktober 2005 #8 Skrevet 12. oktober 2005 Det slo meg i dag at en niqab er utrolig tidsbesparende i forhold til alt jeg beskrev i startinnlegget. Det eneste plagsomme var den plutselige interessen fra middelaldrende menn med keffyeh og skjegg. ← Hva er keffyeh? Ellers er jo burka eller niqab kjapt og greit om morgenen.
Gjest Dum Perignon Skrevet 12. oktober 2005 #9 Skrevet 12. oktober 2005 Vanlig hodeplagg blant blant annet beduiner, beskytter mot uønskede sandstormer etc. Mange asfaltbeduiner her i området.
Maja23 Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Den verste skavanken min ligger nok i topplokket, og det er ikke så lett å skjule bestandig!
Gjest Dum Perignon Skrevet 15. oktober 2005 #12 Skrevet 15. oktober 2005 Den verste skavanken min ligger nok i topplokket, og det er ikke så lett å skjule bestandig! ← Kombinasjonen av niqab og taushet kan en stund gi inntrykk av både dybde og vidd. Har jeg lest.
gaja Skrevet 15. oktober 2005 #13 Skrevet 15. oktober 2005 Kombinasjonen av niqab og taushet kan en stund gi inntrykk av både dybde og vidd. Har jeg lest. ← god gammeldags kristendom det. kvinnen skal tie i forsamlingen og dekke hodet.
Gjest Dum Perignon Skrevet 16. oktober 2005 #14 Skrevet 16. oktober 2005 Ikke sant. Jehova har sine vitner og Smith har sine venner. Selv foretrekker jeg en venn i påsken fremfor ti pinsevenner, men dét er kanskje bare meg.
Maja23 Skrevet 16. oktober 2005 #15 Skrevet 16. oktober 2005 Kombinasjonen av niqab og taushet kan en stund gi inntrykk av både dybde og vidd. Har jeg lest. ← aaaaaahhhhh......den skal jeg prøve å huske...men funker det like greit med en gammel ull lue?? det eneste jeg har
Gjest Dum Perignon Skrevet 16. oktober 2005 #16 Skrevet 16. oktober 2005 funker det like greit med en gammel ull lue?? det eneste jeg har ← Det meste går, bare pass på at du ikke gjør som Erling Havnå og sprer DNA'et ditt i uheldig omkrets dersom du bruker lua eller finlandshette i nærheten av en tellesentral.
tobo Skrevet 16. oktober 2005 #17 Skrevet 16. oktober 2005 Manglende rumpe skjules med å putte låra i skoa. En forvirrende effekt er å ha rumpa på ryggen, da er det ingen som biter seg merke i pukkelryggen. Ingen kan lenger se at jeg en gang slet med krum nese. Ostehøvelen gjore sitt.
Maja23 Skrevet 16. oktober 2005 #18 Skrevet 16. oktober 2005 Det meste går, bare pass på at du ikke gjør som Erling Havnå og sprer DNA'et ditt i uheldig omkrets dersom du bruker lua eller finlandshette i nærheten av en tellesentral. ← Og jeg takker igjen for nok et godt råd!
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. oktober 2005 #19 Skrevet 17. oktober 2005 Nåh, det var så lite! Cogito ergo summa summarum (jenter elsker en internasjonal flørt!)
Gjest SumoBryter Skrevet 17. oktober 2005 #20 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er i mot å skjule skavanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå