AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er dobbelvaksinert. Bor i Stockholm og skal endelig reise hjem til familien i julen (fikk ikke gjort det i fjor). Tanken er å tilbringe julen med familien og feire nyttårsaften i Stockholm igjen. Jeg må ta en coronatest på flyplassen når jeg lander i Norge. Og jeg er SÅ redd for at jeg skal få positivt svar på testen, altså at jeg skal bære covid-virus uten å ha symptom selv. Om jeg får positivt svar på testen regner jeg med at jeg må sitte på karantenehotell hele julen og at jeg ikke heller rekker å reise tilbake til nyttårsaften. Jeg har som sagt tatt begge vaksinene og jeg kommer til å ta en hurtigtest hjemme før jeg drar bare for å føle meg mer sikker (men det sies jo at disse ikke er 100% sikre). Har jeg grunn til å bekymre meg så mye over hjemreisen? Når det er sånn her er det nesten sånn at jeg ikke synes det er verdt bryet med å reise hjem, men jeg vet at foreldrene mine ville blitt utrolig lei seg hvis jeg ikke kom hjem i år heller. /25 år. Anonymkode: d3852...fc6
Anbefalte innlegg