Gå til innhold

Jeg strøk henne på kinnet, og haken og kjente masse stubber.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne altså. Jeg er selv jente. Jeg har hår i ansiktet, men også min venninne har det. Er det mer normalt enn jeg tror? Har alltid følt meg så lite kvinnelig pga dette, jeg begynte å få det da jeg var 19.

Anonymkode: a53ef...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg napper det, men hun sa at hun barberer seg i ansiktet så det er derfor hun har mye stubber, det vokser ut over natta, Ts

Skrevet

Klart det kommer stubber hvis man er så dum å barberer seg. Er normalt ned dun i ansiktet på kvinner. 

Anonymkode: eb455...c2d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart det kommer stubber hvis man er så dum å barberer seg. Er normalt ned dun i ansiktet på kvinner. 

Anonymkode: eb455...c2d

Hun må fortsette å barbere seg for det blir mye hår om hun bare slutter å barbere, dette har hun prøvd før, ts

Skrevet

Kanskje hun har PCOS eller andre medisinske grunner til at hun har mer hårvekst enn andre.

Er det så big deal? Har du noe med det egentlig?

Anonymkode: 5828c...be5

• Liker 7
Skrevet

Slutt å stryke venninnene dine i ansiktet.

Anonymkode: a107f...12f

• Liker 7
Skrevet

Du og venninne kan jo bli enige om hvem som skal være julenisse i år?

• Liker 2
Skrevet

Ja det er helt vanlig med hår i ansiktet. 

Desverre har noen jenter begynt med ansiktsshaving pga Instagram og sminketrender og da får man stubber 

Anonymkode: 78820...e3b

Skrevet

Det er helt normalt. 

Jeg har ikke det selv, men jeg synes det er ganske stilig og fint når kvinner bare har den behåringa de har. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hun må fortsette å barbere seg for det blir mye hår om hun bare slutter å barbere, dette har hun prøvd før, ts

Så utrolig dumt gjort. Husker flere jenter på ungdomsskolen begynte å barbere "barten" etc, er jo helt normalt at vi kvinner har dun-hår i ansiktet. Dette syntes egentlig ikke, så sant du ikke går nærme speilet med masse sminke i ansiktet - da syntes det litt.. 

Hun venninna di må nå barbere seg resten av livet siden dette vokser mer og mer, for hver gang hun gjør det. Utrolig dumt. Er glad jeg aldri har gjort noe sånt, haha... 

Skrevet

Hun har kanskje polycystisk ovaroesyndrom? Da er det vanlig å ha mer hårvekst. Det innebærer vel egentlig at man har litt for mye mannlige kjønnshormoner. Mange kvinner har det.

Anonymkode: 2c98e...61c

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Jeg napper, og benytter krem på resept så det ikke vokser like fort ut igjen. Om det er sjenerende så hør med legen, kremen funker like godt til napping som barbering. Har hjulpet meg veldig da jeg slipper å være redd for at hår har dukket opp over natten når jeg ikke er hjemme :)

Har ikke PCOS. Sliter også noe med uren hud, men mye mindre enn da jeg var i tenårene. Skyldes at jeg har litt over gjennomsnittet med testosteron i kroppen, men det er ikke unormalt. Fikset det med Diane p-pillen når jeg var yngre, denne hjalp både på hud og hårvekst da den blokker mye av testosteronet. Nå vil jeg ikke gå på hormonell prevensjon lengre, og lever heller med noe mer hårvekst i ansiktet (har veldig lite hårvekst ellers) og noe uren hud rundt mens og eggløsning. 

Anonymkode: 8ab7e...8fe

Skrevet
Rosatoast skrev (6 minutter siden):

Så utrolig dumt gjort. Husker flere jenter på ungdomsskolen begynte å barbere "barten" etc, er jo helt normalt at vi kvinner har dun-hår i ansiktet. Dette syntes egentlig ikke, så sant du ikke går nærme speilet med masse sminke i ansiktet - da syntes det litt.. 

Hun venninna di må nå barbere seg resten av livet siden dette vokser mer og mer, for hver gang hun gjør det. Utrolig dumt. Er glad jeg aldri har gjort noe sånt, haha... 

Dette stemmer ikke. Du får ikke mer hårvekst av barbering, og om det blir stubber har hun mer enn dun i ansiktet. Det er helt normalt at kvinner kan ha skjeggvekst i større eller mindre grad. 

Anonymkode: 8ab7e...8fe

• Liker 13
Skrevet

Helt normalt. Noen hat lite og andre har mye. Jeg må vokse ansiktet en gang i uken fordi jeg får svarte hår her og der. Litt plagsomt, men du lærer å takle det 😊

Anonymkode: f7788...30a

Skrevet

Jeg bruker hjemmelaser-apperat ca en gang i uken. Da slipper man stubber! Nappet før. Nå er det bare de lyse hårene som kommer ut.

Anonymkode: d4f3c...fdd

Skrevet

Ikke stryk andre over ansiktet med mindre man er intime ellers. 

Anonymkode: 4a245...a3f

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (2 timer siden):

Hun kan vel bare la det vokse ut så langt at hun får nappet stubbene. Deretter kan hun la det vokse ut (med vanlige tynne tupper, og ikke avkappet nede ved roten) hvis hun ønsker det.

Anonymkode: b1a8b...96f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...