Gå til innhold

Er jeg logget på som admin i windows?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er logget på som Administrator i windows. Når jeg logger meg på i velkomst/passord-bildet står det mitt navn som brukernavn over passordfeltet... Når jeg går inn på brukere står det administrator under brukernavnet mitt... og en gjestekonto ved siden av. Vil det da si at jeg er logget på som admin.? Trodde det måtte stå administrator som brukernavn jeg, hvis jeg var logget på som adm - at det ikke gikk an å forandre på navnet der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på om jeg er logget på som Administrator i windows. Når jeg logger meg på i velkomst/passord-bildet står det mitt navn som brukernavn over passordfeltet... Når jeg går inn på brukere står det administrator under brukernavnet mitt... og en gjestekonto ved siden av. Vil det da si at jeg er logget på som admin.? Trodde det måtte stå administrator som brukernavn jeg, hvis jeg var logget på som adm - at det ikke gikk an å forandre på navnet der..

Du er nok innlogga som admin, ja. Admin er berre ei rolle, og ikkje namnet ;) - og det kan vera fleire ulike adminbrukarar med ulikt namn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...