AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Virker til at det er litt overflødig hud der. Det er mye å klype tak i på begge sider av ansiktet. Føler jeg ser så mye eldre ut enn mine 31 år med dette. Har fått komplekser for å smile da dette gjør ansiktet mitt bredere og den pløsete huden fremheves med ganske lange og dype linjer/søkk der jeg en gang hadde søte smilehull. Er vel ikke så mye å få gjort med dette, måtte bare klage litt 🥺 Anonymkode: 088d6...ad5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Det er helt vanlig og jeg fikk det også sånn når jeg bikket 30. Hang meg opp i det i begynnelsen og hatet ansiktsformen når jeg smilte men har lært meg å leve med det. Forskjellen er diffus for andre enn meg selv og alle får slappere hud så Det eneste som kan gjøres er lower facelift og da er det like greit å vente 15 år å ta en full facelift istedet hvis man ikke klarer å leve med det. Noen mener at HIFU og RF behandlinger også strammer opp men mange får nerveskader og ujevnheter av de behandlingene, som går ut på radiofrekvens som smelter fettet under huden og visstnok skal stramme opp huden. Anonymkode: 9a343...cc7
Slitenmamma Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Du kan prøve retinol evnt oppstrammende behandlinger hos hudpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå