AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg tenkte å søke etter dress i fleece e.l. (ikke kjempetykk) som minstemann kan ha på i bilen og til og fra bhg med storesøster. Han trenger str. 86 eller 90. Viktigst: Det må være sånne lommer som kan brettes over fingre og føtter, så vi ikke trenger å styre med votter og "sko". Men hva kalles slike dresser? Hvilket søkeord bør brukes? Er ikke "lommene" så vanlig i så stor str. kanskje? Anonymkode: a30c5...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Hust and claire softull. Tykkere en typ Lillelam. Veldig varm og myk så passet fint i bilstol synes jeg. Hadde tilsvarende bare i JOHA, men ser ikke ut som de kommer med glidelås nå, og det syntes jeg var veldig praktisk. Anonymkode: 238e0...125
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Mikk-line har også en slik dress som kan brettes over føtter og hender. Er i ullfleece. Men det ser ikke ut som om det er så mange steder som selger den / eller har i så bredt utvalg i str. Har sett den opp mot str 104. Anonymkode: 77bf1...b70
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Ullfleecedress. Nøstebarn har, men usikker på om de har lommer over hender og føtter i så stor størrelse. Hust & claire har, joha, friends(fra coop). Anonymkode: 15edb...9a6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Joha har masse fine dresser med sånn brette greie. Anonymkode: 6b2b6...97f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Har en i ullfrotté(?) fra joha, kjempefin. Og veldig god i størrelsen, min som bruker 86 nå har den i 80, og den er fremdeles romslig. https://www.barnashus.no/joha/ulldress-tovet-green her er en lignende: https://www.babycare.no/joha-heldress-i-tykk-ull-sesame-melert?gclid=CjwKCAiAtdGNBhAmEiwAWxGcUvIy4sXTzvTLqkmn-YEtO3nGIK_H2Wf11SqDJ6Tdhdfvw86hVvSFHBoC8KsQAvD_BwE Anonymkode: 4a151...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå