Gå til innhold

Gifte menn som flørter med meg i dm på instagram.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 3 stk nå som jeg ser er gift og har familie da jeg går inn på profilen dems. De reagerer med forelsket tegn og flamme tegnet på mine storyer. Skriver at jeg er sexy og vakker osv. Han ene var veldig fin, plutselig så jeg at han var gift. Er dette menn som er utro? Hvis ikke de er det, hvorfor kommenterer de på fremmede jenter sin instagram konto? 🤔

Anonymkode: 32eec...000

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av de der ute, dessverre. Send screenshot til kona så stopper det nok.

• Liker 6
Skrevet
Silla123 skrev (1 minutt siden):

Mange av de der ute, dessverre. Send screenshot til kona så stopper det nok.

Jeg vil ikke sende noe til kone eller familie.  Jeg bare undres over dette. Jeg ønsker ikke å lage noe drama for dem. Hadde heller svart for meg om kona selv skrev til meg. Jeg har på følelsen av at jeg ikke er den eneste de driver å kontakter på instagram. Ts

• Liker 1
Skrevet

Vil kalle det en form for utroskap at de kommenterer sånn, og de hadde ikke nølt med å være fysisk utro om de fikk sjansen heller. Bare ta screenshot og send til konene dems så konene vet hvem mannen deres egentlig er. Det fortjener de å vite 🤮

Anonymkode: 5060c...abb

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke sende noe til kone eller familie.  Jeg bare undres over dette. Jeg ønsker ikke å lage noe drama for dem. Hadde heller svart for meg om kona selv skrev til meg. Jeg har på følelsen av at jeg ikke er den eneste de driver å kontakter på instagram. Ts

De gjør det nok til veldig mange jenter. De gjør det selvfølgelig bak konas/samboers rygg. Tenker at du som jente skal være glad for å få oppmerksomhet fra dem – og kanskje vil du ha noe mer. 

Anonymkode: 3a6ef...a45

Skrevet

Jeg aner ikke hva et forelsket tegn er, men så brorparten mener da altså at det ikke er tillatt å si til noen at de er sexy eller vakre?

For da skal vi gjøre så godt vi kan for å ødelegge familien til denne frekke personen som kommer med et kompliment.

Æsj altså, at menn ikke skjønner at i det øyeblikket de er gift så er det kvinnen som eier alle tanker og eventuelle fantasier en mann måtte finne på å ha 🙄

Jeg setter det bare på spissen da jeg skjønner veldig godt hva du mener, selv om jeg er en mann.

Men kan ikke en gift mann legge igjen en slik kommentar som du sikter til uten at svært mange kvinner lager en egen teori om at da er dette en gjennom råtten fyr?

Om han sender deg meldinger om å møtes etc, jada, helt enig.

Men man må da kunne komme med en kommentar uten at man tenker utroskap osv.

Jeg synes mange damer er både sexy og vakre jeg, noen har jeg sagt at ser råflotte ut, men det betyr da vitterlig ikke at jeg ønsker å få henne til sengs eller at jeg på død å liv ønsker et forhold bak ryggen på samboeren....

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er 3 stk nå som jeg ser er gift og har familie da jeg går inn på profilen dems. De reagerer med forelsket tegn og flamme tegnet på mine storyer. Skriver at jeg er sexy og vakker osv. Han ene var veldig fin, plutselig så jeg at han var gift. Er dette menn som er utro? Hvis ikke de er det, hvorfor kommenterer de på fremmede jenter sin instagram konto? 🤔

Det er slik menn er, de adder deg på snap med noen "uskyldige" morsomheter, vipps så har du nye stalkere.

Anonymkode: 9362b...cbe

• Liker 2
Skrevet

Jeg er klar over at det finnes like mange definisjoner på utroskap som det finnes mennesker på planeten, noen menn/kvinner er i mangel av et godt ord  gjennomførte rasshøl.

Personlig så hadde det ikke plaget meg om samboeren hadde en lett flørt på jobb eller nett, men i det øyeblikket de hadde delt fantasier om hva de ønsker å gjøre osv så hadde jeg jo blitt var jeg også.

Men de fleste burde jo være kapable til å kommunisere at dette synes man ikke noe om da du er gift for f.eks i stedet for å kontakte samboer/kone/øvrig familie...

Da er vi jo på barnehage nivå med sladder og fjas.

Skrevet
Stillalive skrev (På 10.12.2021 den 10.29):

Jeg aner ikke hva et forelsket tegn er, men så brorparten mener da altså at det ikke er tillatt å si til noen at de er sexy eller vakre?

For da skal vi gjøre så godt vi kan for å ødelegge familien til denne frekke personen som kommer med et kompliment.

Æsj altså, at menn ikke skjønner at i det øyeblikket de er gift så er det kvinnen som eier alle tanker og eventuelle fantasier en mann måtte finne på å ha 🙄

Jeg setter det bare på spissen da jeg skjønner veldig godt hva du mener, selv om jeg er en mann.

Men kan ikke en gift mann legge igjen en slik kommentar som du sikter til uten at svært mange kvinner lager en egen teori om at da er dette en gjennom råtten fyr?

Om han sender deg meldinger om å møtes etc, jada, helt enig.

Men man må da kunne komme med en kommentar uten at man tenker utroskap osv.

Jeg synes mange damer er både sexy og vakre jeg, noen har jeg sagt at ser råflotte ut, men det betyr da vitterlig ikke at jeg ønsker å få henne til sengs eller at jeg på død å liv ønsker et forhold bak ryggen på samboeren....

Innlegget ditt står i stil med avataren. Mener du at noen skal ta dette mølet alvorlig?

Anonymkode: 5750d...9b9

• Liker 3
Skrevet

Er vel bare å ignorere. 

Anonymkode: 5ca9e...f31

Skrevet

Helt vanlig for gifte menn å gjøre desverre… de ønsker napp på sikt.

Anonymkode: 19ca5...58d

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Innlegget ditt står i stil med avataren. Mener du at noen skal ta dette mølet alvorlig?

Anonymkode: 5750d...9b9

På lik linje som det mannehatende mølet rødstrømpene kommer med mener du 🤔

Fascinerende å se hvordan mange kvinner på forskjellige fora mener noe med hvordan alle menn tenker.

Blir jo på det samme nivået som om hvis jeg missliker en spesifikk mørk fyr så er jeg erklært rasist. 

Ikke er jeg rasist å ikke tenker jeg å hoppe i høyet med hver eneste kvinne som jeg finner sexy.

Men hvis du velger å se litt bort fra mølet jeg kommer med, du synes ikke det er en liten rød tråd i kommentarfeltet fra kvinner som antageligvis har vært uheldige en eller flere ganger med en mann, skal absolutt være enig i at alt for mange gjør slik de beskriver, men det blir for drøyt å legge alle ender samme kam.

Jeg velger faktisk å tro at det finnes både menn og kvinner der ute som ikke gjør alt de kan for å gå til sengs med alt som mot formodning har puls...

Hadde det vært mindre møl om jeg hadde Freud som avatar 😅

• Liker 1
Skrevet

Om du ER sexy og vakker så hva er problemet med at de skriver at du er sexy og vakker? Hadde vært noe annet om du var midt på treet og de skrev det samme. Da et det ugler i mosen.

Dette er nok ingenting annet enn menn som er dritt lei av sin egen middelmålige kone som hverken er sexy eller vakker. Mao Normaltilstand for de aller fleste menn dessverre. 

Anonymkode: 7efcb...72a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 9.44):

Her er det omvendt. Kvinner er ikke noe bedre. Det er fire kvinner som er ganske så pågående. En av dem er ekstra pågående, hun spør hvor stor jeg er nedentil, og sender meg flere bilder av kløften sin. Hun har jeg nå blokkert. Og en av dem er til og med venninne til kona! Jeg har ikke sagt til kona mi om venninnen, men har sagt hun må slutte ellers vil jeg si ifra. Ikke morro når man er lykkelig gift. 

Anonymkode: c0a97...44a

• Liker 1
Skrevet

@Stillalive Personlig ville jeg aldri ønsket å være sammen med en mann som synes det er ok å sende slik oppmerksomhet til andre damer. Heldigvis har jeg en mann som er helt enig med meg i dette. Vi er begge to også helt enige i at det er fullstendig innafor å være tiltrukket av, tenne på, og fantasere om andre menneskerså mye vi vil, men me det samme vi gjør andre oppmerksomme på våre tanker om dem, så svekkes noe av lojaliteten vi har til hverandre.

Jeg synes det er rettens gjort å gi den slags komplimenter når man er i et forhold, og jeg merker at jeg får en automatisk slags avsky for menn i forhold som sender slikt til meg og mine venninner.

Anonymkode: 717e0...d80

• Liker 4
Skrevet

Det er ganske enkelt å sette opp en falsk insta konto. Konene til disse menn kan gjøre det når som helst, og "teste" sine ektefeller...

Som det berømte sitatet viser, også gjelder familielivet: "Tillit er bra, men kontroll er bedre." 

Poenget mitt er at det ikke nødvendig, ikke ditt ansvar, å sende screenshots til dem! Hovedansvaret ligger hos dem. Du kan gjøre akkurat hva du vil. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

@Stillalive Personlig ville jeg aldri ønsket å være sammen med en mann som synes det er ok å sende slik oppmerksomhet til andre damer. Heldigvis har jeg en mann som er helt enig med meg i dette. Vi er begge to også helt enige i at det er fullstendig innafor å være tiltrukket av, tenne på, og fantasere om andre menneskerså mye vi vil, men me det samme vi gjør andre oppmerksomme på våre tanker om dem, så svekkes noe av lojaliteten vi har til hverandre.

Jeg synes det er rettens gjort å gi den slags komplimenter når man er i et forhold, og jeg merker at jeg får en automatisk slags avsky for menn i forhold som sender slikt til meg og mine venninner.

Anonymkode: 

Jeg synes ditt svar er både bra og reflektert.

Jeg må nesten påpeke at jeg ikke er en av de som sender slike meldinger,  men det jeg reagerer på er den nedlatende holdningen enkelte her inne har mot menn på generelt grunnlag å den påstanden om at absolutt alle menn er slik, jeg nevnte tidligere at jeg har gitt komplimenter til andre kvinner, men det er ganske nøytrale komplimenter og ikke seksuelt ladede komplimenter. 

Selv om jeg mener at en kvinne er sexy å jeg for den saks skyld kan se henne for meg naken betyr ikke at jeg gjør henne oppmerksom på hva som fort går gjennom tankene mine i et brøkdel av et sekund.

Men jeg gjentar, svaret ditt var reflektert og et av de bedre.

Skrevet

Jeg er nå 33. Men fra jeg var 17 har jeg opplevd gifte menn på facebook, insta, snap osv. Som 17 åring blir man faktisk skuffa over at det finnes sånne menn. Nå som 33 er jeg glad jeg har funnet en mann som ikke er sånn. Men man veit aldri 🤷‍♀️

Anonymkode: b4bde...603

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Her er det omvendt. Kvinner er ikke noe bedre. Det er fire kvinner som er ganske så pågående. En av dem er ekstra pågående, hun spør hvor stor jeg er nedentil, og sender meg flere bilder av kløften sin. Hun har jeg nå blokkert. Og en av dem er til og med venninne til kona! Jeg har ikke sagt til kona mi om venninnen, men har sagt hun må slutte ellers vil jeg si ifra. Ikke morro når man er lykkelig gift. 

Anonymkode: c0a97...44a

Kudos til deg som ikke lar deg rive med!

Anonymkode: 39ac4...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...