Gå til innhold

Dr Martins støvletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par klassiske svarte Dr Martins som på bildet Dr. Martens Damer Ankelstøvlett med snøring '1460 Bex' Svart / MøRkegul Størrelse 39

Er de ok, eller ser en ut som en nynazist? 

Kan jeg som 48-åring bruke slike støvletter? 

Anonymkode: e136e...e83

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan trygt bruke sånne. Hadde kanskje droppet å barbere skallen eller gå med bomberjakke samtidig ;)

Det heter også Dr. MartEns. 

Anonymkode: b4fec...ff1

• Liker 8
Skrevet

Jeg har samme sko på meg på jobb i dag. Er også 48! ;)

Anonymkode: 9ff4b...9d9

• Liker 2
Skrevet

De er kule de. Jeg brukte dette mye da jeg var i 20-årene. Nå er jeg 49 og tar de ikke frem, igjen. Foretrekker andre typer boots. 

Anonymkode: e67ca...8dc

Skrevet

Jeg hadde et par slike svarte da jeg gikk på vgs ^^,  Nå har jeg et par brune med foring, et par røde veganske og et par hvite blomstrete  ^^,

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, du kan trygt bruke sånne. Hadde kanskje droppet å barbere skallen eller gå med bomberjakke samtidig ;)

Det heter også Dr. MartEns. 

Anonymkode: b4fec...ff1

Haha! Nei jeg skal ikke barbere skallen å gå med grønn bomberjakke! :hoho:

TS

Anonymkode: e136e...e83

Skrevet

Jeg håper jeg får sånne til jul. Jeg er 43 år

Anonymkode: 6969d...25b

Skrevet

Disse er så klassiske og gode! Jeg har både bootsene og lave 1461. Veksler mellom disse og sneakers etter at jeg ga opp høye hæler helt for 5 år siden. Litt synd at det ikke står "Made in England" på sålene lenger. Produksjonen er gått til Kina som det meste annet. 

Anonymkode: 81297...a21

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ønsket meg brune til jul..er ikke på din alder - men alder har ingenting å bety :) 

Skrevet

Nazister går med røde skolisser, så så lenge du unngår det burde det gå greit. Er 31 og elsker mine

Skrevet

Så klart kan du gå med det! Mamma er 57 og bruker DM synes det er kult jeg

Anonymkode: 2d8c5...ac5

Skrevet

Håper det er innafor når man er 48-49 ja, jeg har ønsket meg sånne til bursdagen min som er i morgen🙈

• Liker 1
Skrevet

Bruker fortsatt mine, kjøpt i London 1988. Den gang hadde de et slagord som var sånn ca ‘det er bare to feil med dr martens; de varer for lenge, og kan ikke snakke!’

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så klart kan du gå med det! Mamma er 57 og bruker DM synes det er kult jeg

Anonymkode: 2d8c5...ac5

Og jeg er ett år eldre enn moren din, og bruker mine Dr. Martens med største selvfølgelighet 😊  (tidlig på 90-tallet kjøpte jeg et par knall rosa i snake print, det er favorittskoene til min niese nå 😄)

Anonymkode: 9b9ad...4aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...