Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hår under huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg har fått et hår under huden under foten, ser en liten strek der  og det stikker når jeg tar på det. Kommer det ut av seg selv eller burde jeg prøve å få det ut og eventuelt hvordan?

Anonymkode: c16ad...538

Skrevet

Du bør prøve å finne ut hva det er før du prøver å få det ut.

Det høres litt ut som en flis.

Jeg trodde ikke det var vanlig å ha hårvekst under føttene. Men hvis det er vanlig for deg, kan det kanskje være et inngrodd hår?

Anonymkode: 31475...e6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei! Jeg tror jeg har fått et hår under huden under foten, ser en liten strek der  og det stikker når jeg tar på det. Kommer det ut av seg selv eller burde jeg prøve å få det ut og eventuelt hvordan?

Du har ikke hår under foten. Det må være noe annet. Gå til doktoren

Anonymkode: 3267c...924

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør prøve å finne ut hva det er før du prøver å få det ut.

Det høres litt ut som en flis.

Jeg trodde ikke det var vanlig å ha hårvekst under føttene. Men hvis det er vanlig for deg, kan det kanskje være et inngrodd hår?

Anonymkode: 31475...e6d

Ser ut som er hår, streken er veldig tynn.  Ikke vanlig for meg nei, tenkte kanskje jeg hadde tråkket på et lite hår eller noe sånt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ut som er hår, streken er veldig tynn.  Ikke vanlig for meg nei, tenkte kanskje jeg hadde tråkket på et lite hår eller noe sånt. 

Det er ikke HÅR

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke HÅR

Nehei? Hvordan vet du det? 😂

Skrevet

Jo du kan få hår under foten! Har opplevd det selv, og det er vondt. Gror ikke ut fra foten, men kan gro inn. Eks et hundehår/kattehår ol. som har ligget i sokken. Press det ut sånn det ikke blir betent.

Anonymkode: fefd1...987

Skrevet

Sett foten i vannbad med masse grønnsåpe. Jeg pleier å få flis i fingeren og puttet fingeren oppi boksen med grønnsåpe eller vaselin. Det fungerer, hvis man er litt tålmodig. Hvis det er et hår, prøv vannbad eller vaselin, uansett og napp det ut med en spiss tweezers. 

Anonymkode: 802df...654

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...