Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg er under utredning da vi har forsøkt å bli gravid i 1 år. Min AMH er 18. er ikke dette veldig lavt? Jeg er 33 år. 

Anonymkode: a3e9f...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei, 

Jeg er under utredning da vi har forsøkt å bli gravid i 1 år. Min AMH er 18. er ikke dette veldig lavt? Jeg er 33 år. 

Min er 13, og jeg er snart 35. Jeg fikk beskjed om at jeg lå bittelitt under gjennomsnittet, men det var ikke det som var grunnen til at jeg ikke ble gravid. :)

Anonymkode: 2dc23...9f6

Skrevet

wow, det virker høyt! jeg hadde amh 2 og fikk barn naturlig 2-3 år etter (som 42-åring).

Anonymkode: b43d4...e7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde AMH på 11 da jeg var 31. Jeg fikk beskjed om at det var normalt, men litt lavt for alderen. Vi ble også utredet for infertilitet fordi vi hadde prøvd i over ett år, og de sa at eggreserven var ikke problemet. Den var god da, men verdien antydet at jeg kunne ha dårligere tid enn gjennomsnittskvinnen. Vi har fått to barn etter dette :) 

Anonymkode: 302f8...fac

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også 11, 31år. Fikk beskjed om at det var ok. Er gravid nå. 18 er høyt og bra!

Anonymkode: f3d94...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde AMH på 11 da jeg var 31. Jeg fikk beskjed om at det var normalt, men litt lavt for alderen. Vi ble også utredet for infertilitet fordi vi hadde prøvd i over ett år, og de sa at eggreserven var ikke problemet. Den var god da, men verdien antydet at jeg kunne ha dårligere tid enn gjennomsnittskvinnen. Vi har fått to barn etter dette :) 

Fikk dere barn «på egenhånd» eller fikk dere hjelp? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde også 11, 31år. Fikk beskjed om at det var ok. Er gravid nå. 18 er høyt og bra!

Anonymkode: f3d94...83c

☺️ Hun sa ikke noe om det var lavt, men jeg googlet når jeg kom hjem og ble ikke så mye klokere. Men da håper jeg at det kan gå å bli gravid🙏🏼 ble du gravid med prøverør? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fikk dere barn «på egenhånd» eller fikk dere hjelp? ☺️

En av hver, prøverør med første barnet og så fikk vi en overaskelse etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...