AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg var full og lå med en helt fremmed mann. Ingen som vet om det. Men hvorfor blir jeg uvel av å tenke på det? Er det skam følelse? Han har lagt meg til som venn på fb, men jeg har ikke svart på den. Anonymkode: 3a965...c8e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Du lager vel mer ut av en situasjon enn det du trenger. Javel du gjorde noe du angrer på. Gjort er gjort. Gå videre. Anonymkode: 9c920...cb8 1
Doktor Dyregod Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Bare å akseptere det for deg selv er måten å gjøre det på. Og tenke at det var jo bare sex. Ikke noe magi eller applaus. Bare sex. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Fordi du angrer og ser at dette var en negativ erfaring. At dette er en person du ikke vil hatt sex med hvis du var edru. At du blir uvel er kroppen som sier ifra at dette ikke var bra for deg. Tilgi deg selv og husk at du er bra nok som du er ❤️ Anonymkode: 71097...bbc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Jeg blir kvalm og uvel når jeg tenker på han siste jeg var gift med. Anonymkode: fa86b...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er i samme situasjon som TS. Føler fortsatt ubehag selv om det er mange uker siden mitt ONS. Blir også kvalm av å tenke på det og av å tenke på ham, selv om jeg har hatt mange før, og mener at sex bare er sex. Denne ONS'en derimot får meg til å vemmes, jeg skammer meg over at jeg har hatt sex med ham og føler meg skitten når jeg tenker på det. På en rar måte føler jeg meg manipulert til sex, samtidig som jeg genuint tente på ham. Jeg angret med det samme jeg ble med ham, men lot likevel lystene ta overhånd. K40 Anonymkode: f970d...5ed
Master1 Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Kan jo fort være at du har spist noe dårlig mat det M@ster
herzeleid Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 8.09): Jeg var full og lå med en helt fremmed mann. Ingen som vet om det. Men hvorfor blir jeg uvel av å tenke på det? Er det skam følelse? Han har lagt meg til som venn på fb, men jeg har ikke svart på den. Anonymkode: 3a965...c8e Eventuel skamfølelse kan jo rett og slett være kroppen din som sier at dette ikke er riktig for deg. Det er nok veldig vanlig, særlig for kvinner, å føle en viss grad av vemmelse over sex med fullstendig fremmede. Disse instinktene har tross alt vært en forutsetning for overlevelse gjennom tusenvis av år og er nok ikke noe en blir kvitt over natten.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 Hva gjorde han siden du ble så skamfull? Anonymkode: 46776...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå