AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Og hvorfor? Hva kan skje der evt hva har skjedd der før? Jeg er kvinne, 21. Jeg skal til Oslo om ikke så lenge til, men hører mye om kriminalitet i Oslo. Er det sant at det er så farlig der som folk sier? Eller er det et gammelt rykte? Jeg tenker og feste en del Anonymkode: 00916...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Kan noen si meg navn på de stedene jeg ikke bør gå og hvorfor? Fordi min tante maser veldig om dette at jeg må være forsiktig der og mye sånt. TS Anonymkode: 00916...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Er du etnisk norsk? I så fall ville jeg jeg vært forsiktig med å gå alene nesten uansett hvor du befinner deg. Tøyen og grønnland er mer eller mindre "no go zones". Har vært mye tull på Majorstua og Frogner og. Ikke fordi de som bor der er noe dårlige mennesker, men fordi folk fra belastede områder reiser dit for å rane, slåss og voldta.. Anonymkode: e21e7...303 14
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 21 år? Da kan du gå hvor du vil. Det er langt fra så skummelt som mange av de som bor utenfor byen skal ha det til. Men lurt å holde seg unna folketomme bakgater på Grønland og slottsparken hvis du er ute midt på natta. Anonymkode: 020e7...092 25
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du etnisk norsk? I så fall ville jeg jeg vært forsiktig med å gå alene nesten uansett hvor du befinner deg. Tøyen og grønnland er mer eller mindre "no go zones". Har vært mye tull på Majorstua og Frogner og. Ikke fordi de som bor der er noe dårlige mennesker, men fordi folk fra belastede områder reiser dit for å rane, slåss og voldta.. Anonymkode: e21e7...303 Er dette skrevet av Kurt-Ole (57) fra Indre Romledal som har vært i Oslo én gang på 80-tallet? Anonymkode: 77411...855 83
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du etnisk norsk? I så fall ville jeg jeg vært forsiktig med å gå alene nesten uansett hvor du befinner deg. Tøyen og grønnland er mer eller mindre "no go zones". Har vært mye tull på Majorstua og Frogner og. Ikke fordi de som bor der er noe dårlige mennesker, men fordi folk fra belastede områder reiser dit for å rane, slåss og voldta.. Anonymkode: e21e7...303 Hvilken glede får du av å si sånt som dette, som helt åpenbart ikke er sant? Du må jo vite at det er løgn siden det ikke står noe i media om disse angivelig mange ranene, slosskampene og voldtektene? Eller tror du media og offentligheten skjuler det for oss og du på en eller annen måte vet mer enn alle andre om dette? Hvorfor ønsker du å være rasist og bidra til økt rasisme? Anonymkode: b3743...84e 29
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Har aldri følt meg utrygg noe sted i Oslo. Anonymkode: 5e530...d6d 20
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Det er ingen steder i Oslo jeg ikke er komfortabel med å gå, som coksen kvinne. På nattestid er det litt utrygt i narkoområdene i krysset t Brugata/Storgata, bort Hausmannsgate mot Chr. Kroghs gate og ned langs elva fra Hausmannsgate tiø Grønland T. Uproblematisk på dagtid. Anonymkode: 3a2e9...bdd 18
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har aldri følt meg utrygg i Oslo, verken på dag eller nattestid, og verken som tenåring/ung kvinne eller nå. 🤷♀️ Selv de narkomane i «narkoområdene» som nevnes her pleier da å være hyggelige. De spør kanskje om du har noen kroner å avse, men tar da «nei, beklager» som svar og går videre. 🤷♀️ Anonymkode: 04da2...b0a 16
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Flyttet alene til Oslo da jeg var 20 for å studere, aldri skjedd meg noe. Og jeg har vært de fleste steder. Ei venninne av meg bor på Tøyen, så er der ofte på besøk. Aldri skjedd meg eller henne noe der heller. Anonymkode: 6aca1...48d 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Har aldri følt meg utrygg i Oslo. Og jeg bor i nærheten av Tøyen og Grønland som noen påstår er "no go zones". Det er bare tull. Anonymkode: da22d...a4f 22
Gjest Alterego666 Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Det er lite kriminalitet i Oslo per capita. Ta samme forholdsregler som du gjør hjemme på Braskereidfoss: -Ikke drikk deg overstadig beruset.. -Pass på drinken din. -Ikke bli med fremmede på nachspiel. Oslo er som alle andre steder, bygningene er bare litt høyere, og så er det trikk.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvilken glede får du av å si sånt som dette, som helt åpenbart ikke er sant? Du må jo vite at det er løgn siden det ikke står noe i media om disse angivelig mange ranene, slosskampene og voldtektene? Eller tror du media og offentligheten skjuler det for oss og du på en eller annen måte vet mer enn alle andre om dette? Hvorfor ønsker du å være rasist og bidra til økt rasisme? Anonymkode: b3743...84e Det står mye i mediene. Og jeg tror absolutt at offentligheten skjuler mye. Anonymkode: bcc2f...e49 7
Milky Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 Jeg personlig går aldri lenger øst enn Grønland. Foretrekker å ikke gå dit heller egt. Hvertfall ikke alene 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Jeg vill ikke si storgata eller brugata er farlig. Bare vært der når jeg har vært i oslo. Og grønland også. Bare hyggelige mennesker overalt som er behjelpelige med alt du lurer på hvis du spør noen om hjelp. Vært der med barn også. Ble helt imponert over ærligheten til taxisjåførene på grønland. "Du trenger ikke ta taxi det er 500 meter den veien" Anonymkode: 83dbe...e19 6
Gjest Alterego666 Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det står mye i mediene. Og jeg tror absolutt at offentligheten skjuler mye. Anonymkode: bcc2f...e49 Hvorfor? Dersom du skulle ha rett (du har ikke rett): Det er derfor vi har en kritisk presse, de ville avslørt dette.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 I området fra Brugata til Vaterlandsparken bør du holde deg unna etter mørkets frembrudd. Ran, voldtekt og nordens største omsetningsområde for hasj. Anonymkode: 6f534...d97 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vill ikke si storgata eller brugata er farlig. Anonymkode: 83dbe...e19 Det er som sagt bare et problem på nattestid. Mest interne dramaer mellom nærkisene, men kjedelig å snuble oppi en knivstikking med psykotiske kranglefanter. Anonymkode: 3a2e9...bdd 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Det er lite kriminalitet i Oslo per capita. Ta samme forholdsregler som du gjør hjemme på Braskereidfoss: -Ikke drikk deg overstadig beruset.. -Pass på drinken din. -Ikke bli med fremmede på nachspiel. Oslo er som alle andre steder, bygningene er bare litt høyere, og så er det trikk. 👏👏👏 Som om jeg skulle sagt det selv! 😉 Anonymkode: 5d7a7...931 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 Nei det er ikke farlig i Oslo med mindre du er gjengkriminell og skylder 200.000 kroner. Er du ikke det kan du gå trygt overalt, men passe deg litt på vestkanten, Holmenkollen og Frogner på kvelden hvor du kan bli utsatt for ran om du går i veldig dyr merkejakke. Anonymkode: 359ef...502 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå