AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Vil gjerne ha tips...greit med alt som er gjort og deilig å kunne ta ut av frysen Anonymkode: 1bebc...6f6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Jeg baker fine rundstykker, veldig grovt brød, litt finere brød og Gule bomber. Anonymkode: 7c135...304
Brunhilde Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Tidligere pleide jeg å bake Sarah Bernard. De er veldig greie å ha i fryseboksen. Det samme gjelder kransekakestenger. Ellers er jeg mer glad i gjærbakst enn i småkaker og derfor har jeg som regel både rosinboller, kanelboller og kardemommeruller på lur i tilfelle gjester. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Smultringer Anonymkode: e7898...e11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Jeg baker danske kransekakestenger og en julekrydret fruktkake med valnøtter og ferske dadler - begge egner seg ypperlig til frysing. Liker også å fryse kokosmakroner hvis jeg lager det - de tørker sånn inn i kakeboks. Jeg har også hjemmebakte rundstykker til brunsjer i julen, men da foretrekker jeg å lage dem samme morgen (knafrie). Det blir mye bedre, og gjærbakst tar opp mye plass i fryseren. Anonymkode: f9d72...51d
Mollie Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Div gjærbakst, som rundstykker, boller, kanelsnurrer og julebrød.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Smultringer, kransekake og Sarah Bernard holder seg bedre i fryseren. Selv baker jeg bare Sarah Bernard og får smultringer fra min mor. Jeg skal også fryse julebrød og brownies. Tidligere har jeg laget vørterbrød, men det rekker jeg ikke i år. Anonymkode: 82ed2...de0
Frida Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Jeg baker boller, kanelsnurrer og horn som fryses ned. Sjokoladekake er også klar i fryseren til jul. Varierer litt hva som bakes, sjelden 7 sorter. Mulig jeg baker litt mer om jeg skulle få akutt lyst, men baker kun ting som kan fryses.
skrue Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 (endret) Av søte ting er Mor Monsen utmerket å fryse (er en kake jeg har fått mer sans for med årene). Det samme med kransekake/kransekakestenger. Disse to lages derfor tidlig her i huset. Ellers lages ulike rundstykker og brød som alltid fryses, jul,eller ikke. Endret 11. desember 2021 av skrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå