Gå til innhold

Trenger hjelp med siste julegave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare en julegave igjen å kjøpe, problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gi. Det er en god venninne i 40 årene. Hun har jo alt! Budsjettet er ca 300-500 kr. Hun har ingen spesielle interesser i en prisklasse jeg kan kjøpe i. Så hva gir man da?

Anonymkode: 34fdd...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakke/kurv med mat. God olivenolje, krydder, kjeks. Pasta og tilbehør fra delikatesseforetning. Mange muligheter. 

Anonymkode: 715e3...846

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pakke/kurv med mat. God olivenolje, krydder, kjeks. Pasta og tilbehør fra delikatesseforetning. Mange muligheter. 

Slike matkurver er oftest helt ubrukelige for meg (kresen). Vær i hvert fall sikker på at kurven/pakken inneholder ting hun liker/bruker, i så fall kan det sikkert være en grei gave. 

Anonymkode: ebc22...c60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt tips! Takk 😀

Skrevet

Jeg hadde lignende problem som deg. Skulle kjøpe julegave til venner i 300-500kr siktet til de "som har alt". Så tenkte mye på hva er det de som "har alt" ikke har, men har bruk for. Jeg kjøpte faktisk promillemålere/alkometer til både meg selv og til vennene mine. Veldig kjekt dagen derpå når man sitter og lurer på om man er kjørbar eller ikke😄👌

https://www.promillen.no/

Skrevet

Jeg har "alt", men såper og kremer fra f.eks. Body Shop setter jeg alltid pris på. 

Anonymkode: 017b5...36e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har "alt", men såper og kremer fra f.eks. Body Shop setter jeg alltid pris på. 

Nå er jeg vanskelig.Men har 10+ kremer i skapet. Jeg klarer ikke å bruke opp i det tempoet jeg får slikt. 

Men eksklusive handsåper, det støtter jeg. Det "går unna" her i huset. 

Skrevet

Er det venninne eller kjæreste gave? 

Anonymkode: 4835c...1c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg vanskelig.Men har 10+ kremer i skapet. Jeg klarer ikke å bruke opp i det tempoet jeg får slikt. 

Men eksklusive handsåper, det støtter jeg. Det "går unna" her i huset. 

Hva er eksklusive håndsåper? Jeg bruker bare Rituals selv og har ikke peiling på hva som er in på den fronten 😅

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er det venninne eller kjæreste gave? 

Anonymkode: 4835c...1c1

En god venninne.

Helene776 skrev (5 timer siden):

Jeg hadde lignende problem som deg. Skulle kjøpe julegave til venner i 300-500kr siktet til de "som har alt". Så tenkte mye på hva er det de som "har alt" ikke har, men har bruk for. Jeg kjøpte faktisk promillemålere/alkometer til både meg selv og til vennene mine. Veldig kjekt dagen derpå når man sitter og lurer på om man er kjørbar eller ikke😄👌

https://www.promillen.no/

Ja, den passer nok ikke til denne dama, men skal definitivt noteres til et par andre 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er eksklusive håndsåper? Jeg bruker bare Rituals selv og har ikke peiling på hva som er in på den fronten

Jeg er glad i Aesop, Jo Malone, Byredo, Molton Brown, Acqua di parma. 

Men må jo vite at hun er av typen som mener en handsåpe er verdt 200 - 500 kroner. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har alt. Men setter ikke pris på såper og kremer. Slår et slag for noe spiselig! Spekemat, ost og tepenader f.eks.

Anonymkode: 821de...508

• Liker 2
Skrevet

Har din venninne er spesiell butikk du vet hun liker å handle i? 

Jeg strever også med ei venninne og har nå de siste årene endt opp med å kjøpe gavekort på en butikk hun er veldig glad i. Hun blir like glad hver jul😄🎅

Anonymkode: f6465...a68

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for:

lys og servietter

noe spiselig

vin 

Anonymkode: d56a1...07f

Skrevet

Syntes sett fra Rituals er geniale😊

Anonymkode: 8e3ad...d8f

• Liker 3
Skrevet

Jeg gir bort Balance fra Ferm Living til et par venninner i år. Til kronelys. Synes den er elegant og fin, og passer inn i de fleste hjem. 
Ellers kan skinnhansker være et tips, det har man alltid bruk for 😊

Skrevet
Ingebjørg skrev (57 minutter siden):

Jeg gir bort Balance fra Ferm Living til et par venninner i år. Til kronelys. Synes den er elegant og fin, og passer inn i de fleste hjem. 

Osj, hver sin smak....

Anonymkode: 821de...508

• Liker 3
Skrevet

En genser

bok

ulltrøye

gavesett fra parfymeri, jeg er glad i dem fra rituals men finnes jo mange.

lue

mykt skjerf

Ullpledd

Anonymkode: 9208d...74f

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har bare en julegave igjen å kjøpe, problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gi. Det er en god venninne i 40 årene. Hun har jo alt! Budsjettet er ca 300-500 kr. Hun har ingen spesielle interesser i en prisklasse jeg kan kjøpe i. Så hva gir man da?

gavekort

Anonymkode: 8ab28...8dc

Skrevet

Hva med evt å lag et kort og legge ved et bilde av en meny. Skriv jeg inviterer deg ut en kveld😊

Anonymkode: 4d413...5a6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...