AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Ja vet det skjer verre ting i verden😆, men vi hadde altså leid dyr hotellrom, ordnet etterlengtet barnefri ett døgn og 40-årsdagen har vært planlagt i ett halvt år. Med masse sexleketøy og frekt kostyme. Gledet oss som små barn før julaften😄 Og så kom mensen for full guffe dagen før. Har hatt mye kluss med den etter vaksinen og har blødd veldig mye mer og kraftigere siste månedene. Så dette blir en demper på kvelden uansett hvordan man vrir og vender på det. Dette er min gave fra meg til ham, så oralsex får han jo. Problemet er at jeg fort blir sliten i kjeven og får smerter etter 10 min ca. Liker ikke så godt i motta selv når jeg har mens, tross tampong. Analsex utgår også her. SÅ; har dere noen gode forslag til å få denne sexkvelden minnerik likevel? Gode forslag til sexhelaften uten samleie? Eller bør vi bare finne på noe helt annet?🤔😅 Takker for alle forslag🤗 Anonymkode: 5a791...125
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Kjøp noe gøy leketøy til ham. Jeg liker å runke min med vagina- leketøy. Mye gøy og deilig til menn nå. Anonymkode: 4dd9f...f21 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Finn på noe annet koselig. Hva er greia med sex liksom. Bruk fantasien og gjør som andre folk som har det hyggelig på spesielle dager 🤦♀️ Anonymkode: 2cb5a...71b 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finn på noe annet koselig. Hva er greia med sex liksom. Bruk fantasien og gjør som andre folk som har det hyggelig på spesielle dager 🤦♀️ Anonymkode: 2cb5a...71b Kanskje de liker sex veldig godt? Ts: sexleketøy er en god ide. Og hva med sex i dusjen? Anonymkode: 98622...2c4 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Føler med deg ❤️ Anonymkode: 844a8...c02 1
Blomsterpotta Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Herregud, sex kan dere ta igjen en annen dag. Finn heller på noe annet istede for å tilbringe mesteparten av tiden på ett hotellrom. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Jeg hadde brukt strapon på ham 😁 Men vet jo ikke hva dere liker. Mange menn som har en hemmelig drøm om det, men er jo greit å lufte det først. Får kjøpt sånn som går inni deg samtidig 😊 Anonymkode: 1d295...d28 4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Hvorfor skal du gi ham en gave på din bursdag? Og sex er vel uansett ikke en gave? Ellers er det jo vanligvis ikke noe problem å ha samleie selv om man har mensen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 sex i dusjen har jeg hvis jeg har mensen, det funker fint Anonymkode: 0fdcf...060 2
OxBall Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Kommer helt an på hva han liker, og tørr å prøve ut. Men, en vibrator på penishodet, en liten dildo i rompa, fleshlight eller lignende leketøy, håndjern, blindfold. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Er penetrering i vagina helt utelukket? Altså om problemet er blod på senga, kan tisselaken brukes for å beskytte den. Leketøy er gøy å bruke. Sex i dusjen/badekaret er litt oppskrytt, men en fin måte å ha sex på når man har mensen. Men om alt av alt sex for din del er utelukket, og det kun er han som er et alternativ: Hva med å da få til noen leker. Lett bondage, fleshlight, analplug, vibrerende leker, varmende leker ol. Du kan ha det mye moro med å konstant pirre han og ikke la han få komme før han nesten kommer av at du bare blåser på penisen 😄 Ellers kan man bare ha kos, ingen sex, men slappe av sammen, spise god mat ol. Anonymkode: fe7dc...388 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Cry me a river. Det fins viktigere ting her i livet enn puling. Kos dere på hotellrom og gå på en flott restaurant og spis god mat. Pule kan dere gjøre når som helst ellers. Alt dreier seg ikke om sex. Anonymkode: f06f4...154 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Cry me a river. Det fins viktigere ting her i livet enn puling. Kos dere på hotellrom og gå på en flott restaurant og spis god mat. Pule kan dere gjøre når som helst ellers. Alt dreier seg ikke om sex. Anonymkode: f06f4...154 😂 Anonymkode: 1d295...d28 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 Blomsterpotta skrev (7 timer siden): Herregud, sex kan dere ta igjen en annen dag. Finn heller på noe annet istede for å tilbringe mesteparten av tiden på ett hotellrom. Skjønner TS godt, jeg 😄 Ble akkurat 40 selv. Sex er ikke noe som er lett å ta igjen, i alle fall ikke artig sex, når det er unger som maser i ett sett. Da spares den mer utfoldende sexen til man har barnefri og hotellrom 😉 Anonymkode: 1d295...d28 3
candykiss Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Få resept på primolut, de pillene utsetter mensen. Begynn på dem 2/3 dager før mensen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 candykiss skrev (1 minutt siden): Få resept på primolut, de pillene utsetter mensen. Begynn på dem 2/3 dager før mensen. den har allerede kommet Anonymkode: 0fdcf...060
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 2 minutter siden, candykiss said: Få resept på primolut, de pillene utsetter mensen. Begynn på dem 2/3 dager før mensen. Just now, AnonymBruker said: den har allerede kommet Anonymkode: 0fdcf...060 Det kan fremdeles hende at det fungerer! Det har funket for meg Anonymkode: a799e...0b8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 Jeg bruker menskopp, og det går faktisk helt fint å ha sex med. Menskoppen ligger rundt livmorhalsen og penis glir på en måte bak den. Kjøp Evt to str, og bruk en mindre en under sex. Hvis du tar en dusj før aktiviteten starter så kan han slikke deg og. Ellers mye bra som er nevnt her, som analsex, suge han, bruke leketøy... osv. Anonymkode: 1e570...c66
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja vet det skjer verre ting i verden😆, men vi hadde altså leid dyr hotellrom, ordnet etterlengtet barnefri ett døgn og 40-årsdagen har vært planlagt i ett halvt år. Med masse sexleketøy og frekt kostyme. Gledet oss som små barn før julaften😄 Og så kom mensen for full guffe dagen før. Har hatt mye kluss med den etter vaksinen og har blødd veldig mye mer og kraftigere siste månedene. Så dette blir en demper på kvelden uansett hvordan man vrir og vender på det. Dette er min gave fra meg til ham, så oralsex får han jo. Problemet er at jeg fort blir sliten i kjeven og får smerter etter 10 min ca. Liker ikke så godt i motta selv når jeg har mens, tross tampong. Analsex utgår også her. SÅ; har dere noen gode forslag til å få denne sexkvelden minnerik likevel? Gode forslag til sexhelaften uten samleie? Eller bør vi bare finne på noe helt annet?🤔😅 Takker for alle forslag🤗 Anonymkode: 5a791...125 I-landsproblem. Anonymkode: a5f56...a55 2
Fioljenta Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 Du trenger ikke å suge dypt for å suge godt. 😉 Kyssing er også kos. Hel kroppsmassasje. God middag. Kos dere! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå