Gjest Bhsiltsk Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Åh, det KLØR i fingrene mine nå, altså! :-) Sendte mail til den lokale avdelingen av Norske Redningshunder i dag, og fikk DET koselige og lange svaret! Ble invitert med på trening i dag, der de selvsagt skulle ta hensyn til at rottisjenta mi bare er elleve uker! Så fikk vi en introduksjon til folka og hundene og ypperlig miljøtrening, skrev hun! :-) Jeg spurte bare om det var noe jeg kunne begynne med allerede nå, og regnet med å måtte vente med å komme på treninger i minst noen måneder til. Men så ble jeg altså invitert med i dag! Og hun som svarte hadde selv to rottweilere der begge var trent i NRH! Åh, jeg letter snart fra stolen her! :vinge-smiley: Jeg syns det virker så utrolig gøy for både menneske og hund, og gleder meg vilt til å se hva slags opplegg dette er! Er det noen her som er aktive i det miljøet? Hadde vært artig å høre fra dere?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Du kan bare glede deg! Det er kjempegøy! Givende, morsomt og ikke minst hunden elsker det! Synes det er kjempefint at du begynner tidlig og at hunden får miljøtrening allerede nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå