AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har samboer og barn, forholdet er ikke særlig bra, men vi har våre gode dager. Jeg jobber i et tett arbeidsmiljø, alle sammen blir kjent med hverandre på et tett nivå. Noen blir du bestevenn med, andre har du et helt ok forhold til. Det er en, jeg kjenner trykket mellom oss, jeg synes det et kleint, fordi det er intenst. Vi har veldig veldig god kjemi, vi skakker om ting som er ganske dypt, mye også fordi vi skjønner hverandre. Kanskje jeg liker han som person, kanskje jeg synes det er spennende, ikke vet jeg. Jeg synes det et vanskelig å være på jobb når han er der, da det jeg har denne magefølelsen. Jeg blir klein, og får angst når vi er sammen. På grunn av at vi jobber så tett så kan vi heller ikke unngå å snakke sammen eller omgås. Jeg har også smålig noja for om andre kollegaer merker noe, men kan hende det bare er jeg som har noja.. Anonymkode: 96284...bec
Cole Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Altså, kan folk slutte å behandle dette forumet som en dagbok eller blogg?!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Her tror jeg du bør ta en vurdering på hva du egentlig vil. Anonymkode: eb10d...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå