AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har et litt pinlig «problem».. jeg har vært i forhold i mange år, så er ikke helt sikker på hvordan dette funker. (Jeg er 33). La oss si at man skal overnatte hjemme hos en man dater/holder på med og det er tidlig i datingen, så man er ikke helt «der» enda. Når vet man når det er på tide å gå hjem dagen etter (hvis ingen skal noe spesielt til et visst klokkeslett)? Jeg er for ordens skyld dame. Om man drar når man står opp er det vel litt rart? Venter man bare til den andre sier at «nå må du dra»? 🤷♀️ Sikkert superteit problemstilling, men.. Anonymkode: bd5d7...c9e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Du blir og får frokost/kaffe. Noe annet ville vært uhøflig av begge.. I løpet av den vil han gi deg "svar", hvis ikke så sier du etter frokosten at du må hjem. Anonymkode: 9193b...33c 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Rettere sagt "nei, får vel dra hjem og ordne blablabla" slik at du ikke virker frekk og gir han muligheten til å be deg være igjen Anonymkode: 9193b...33c 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rettere sagt "nei, får vel dra hjem og ordne blablabla" slik at du ikke virker frekk og gir han muligheten til å be deg være igjen Anonymkode: 9193b...33c Så hvis han da ikke ber om at jeg blir lenger, så er det er dårlig tegn kanskje? Anonymkode: bd5d7...c9e 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 jeg pleier gå før mannen hennes kommer hjem. 24
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde nok blitt til en kaffekopp, men så hadde jeg dratt hjem. Men ville hatt en unnskyldning klar, om du skjønner. Typ «nei, nå må jeg dra.. Har en avtale med en venninne om å dra på julegavehandling i dag» Det er ikke en superteit problemstilling, for syns sånt er ubehagelig selv jeg😅 Man kjenner ikke hverandre helt, og er ikke trygg på hverandres grenser. Anonymkode: 52973...c92 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så hvis han da ikke ber om at jeg blir lenger, så er det er dårlig tegn kanskje? Anonymkode: bd5d7...c9e Nei, hvorfor skulle det være et dårlig tegn? Det er ikke noe mer dårlig tegn det, enn at du drar hjem etter en kopp kaffe eller frokost? Men ville tatt det som et dårlig tegn om jeg ikke fikk tilbud om en kopp kaffe og/eller frokost. Anonymkode: 52973...c92 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Du har vært i et forhold i flere år som du betrakter som en date? Anonymkode: 32652...11f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har vært i et forhold i flere år som du betrakter som en date? Anonymkode: 32652...11f Sorry, skjønte nå😊 Anonymkode: 32652...11f
Slut Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Trur du merka stemninga på morgonen når dere står opp..😊 han byr forhåpentligvis på kaffi/frokost og då er det bare å spøre hva planer ham har for dagen. Føler du at stemninga er klein og har du lyst til å stikke så er det bare å si at du skal noe og må dessverre gå. Nyt datinglivet selv om det er sikkert litt rart etter et langt forhold🥰 2
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 På denne tiden av året ❤️ så fint. Er det snø, så ville jeg gått tur. Ingenting er så romantisk som å gå tur i snø. Ikke sånn en meter høy da men. Så dra innom et bakeri å kjøpe noe å spise pluss varm drikke og spise utendørs på en benk. Men hvis det ikke kan bli som i en scene fra en romantisk film, så ville jeg nok blitt tilbudt frokost og kaffe. Så funnet på en avtale jeg ikke hadde eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et litt pinlig «problem».. jeg har vært i forhold i mange år, så er ikke helt sikker på hvordan dette funker. (Jeg er 33). La oss si at man skal overnatte hjemme hos en man dater/holder på med og det er tidlig i datingen, så man er ikke helt «der» enda. Når vet man når det er på tide å gå hjem dagen etter (hvis ingen skal noe spesielt til et visst klokkeslett)? Jeg er for ordens skyld dame. Om man drar når man står opp er det vel litt rart? Venter man bare til den andre sier at «nå må du dra»? 🤷♀️ Sikkert superteit problemstilling, men.. Anonymkode: bd5d7...c9e Da har man nok ventet litt for lenge Hvis man er komfortabel nok til å overnatte - og ha sex - så bør det vel gå an å dra hjem når du føler det er naturlig. At du merker at "ja, nå er det naturlig for begge parter at vi stikker hvert til vårt". En ons vil sikkert ha deg ute helst før han står opp. Anonymkode: c2b25...359
Miranda Bailey Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 Det er ingen fasit på dette. Du går når du føler for det, og om du vil bli værende lenge så sjekker du ut stemningen og leser kroppsspråk eller spør han rett ut hva han tenker. Et ONS vil gjerne ikke ha deg på besøk lenge, men er det snakk om en date som kan utvikle seg til noe annet så kan det godt hende at han vil at dere skal finne på noe sammen dagen derpå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 SoWhat? skrev (22 minutter siden): På denne tiden av året ❤️ så fint. Er det snø, så ville jeg gått tur. Ingenting er så romantisk som å gå tur i snø. Ikke sånn en meter høy da men. Så dra innom et bakeri å kjøpe noe å spise pluss varm drikke og spise utendørs på en benk. Men hvis det ikke kan bli som i en scene fra en romantisk film, så ville jeg nok blitt tilbudt frokost og kaffe. Så funnet på en avtale jeg ikke hadde eller noe. 🤢🤮om tur og tull 🤦♀️ begge har bæsjemage og vil fortest mulig være for seg selv tenker jeg 😉 Anonymkode: 529fa...213 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🤢🤮om tur og tull 🤦♀️ begge har bæsjemage og vil fortest mulig være for seg selv tenker jeg 😉 Anonymkode: 529fa...213 Det er da ikke alle som har bæsjemage på morgenen? Det finnes ingen fasit, og man må bare føle seg frem. Da jeg var i tjueåra bommet jeg noen ganger, nå føler jeg det går greit. Man står opp, så dusjer man og drikker kaffe. Frokost er ikke nødvendig for min del, men får jeg ikke kaffe kommer jeg aldri til å overnatte igjen. Hvis stemningen er god kan det jo hende man finner på noe, eller har mer sex, hvis man fortsatt føles litt fremmed kan det være greit å gi seg mens leken er god. Han jeg treffer nå hadde jeg så god kjemi med at jeg endte opp med å overnatte en natt til, første gangen jeg besøkte han, så alt er lov, dersom begge føler'n. Anonymkode: d55d5...060 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er da ikke alle som har bæsjemage på morgenen? Nei, men en av de har, for å kalle det det. Eller du kan prøve å lese mellom linjene og tolke det som at en av de nok helst vil være alene og følge sine rutiner og gjøremål, til de blir bedre kjent 🤷♀️ Og hvis du ikke klarer å lese mellom linjene her heller eller tolke det, så gjelder det da som regel verten. Gjesten kan jo gå når det passer vedkommende 🙇♀️ Anonymkode: 529fa...213 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Spørs hvor seriøst man dater. Har man avklart at man ser kjærestepotensial i hverandre og dater for å se om det kan bli noe seriøst så kan man bli til frokost eller litt ut over formiddagen. Har man ikke snakket om sånne ting så stikker man så fort man våkner, bare kler stille og rolig på seg og sier hadet og takk for i går vi snakkes. Trenger ikke vente til den som bor der står opp Anonymkode: 8ef35...306 1
Engel Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): 🤢🤮om tur og tull 🤦♀️ begge har bæsjemage og vil fortest mulig være for seg selv tenker jeg 😉 Anonymkode: 529fa...213 Det er forskjell på ONS etter fyllefest og å ha overnattet hos en date. Jeg har faktisk aldri sett på det her som noe problem, men nå har jeg jo gjerne blitt litt kjent med datene før jeg overnatter. Selvføglelig spiser man frokost sammen, noen ganger gjør man noe mer sammen, innimellom blir man hele helga, fordi det er helt naturlig og begge ønsker det. Eller man har andre planer eller har lyst til å dra hjem, og da sier man ifra om det. Jeg tenker også at man merker det om den andre er interessert i å avslutte besøket, ellers har man virkelig manglende antenner. Endret 10. desember 2021 av Engel 1
Antiviruset Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har et litt pinlig «problem».. jeg har vært i forhold i mange år, så er ikke helt sikker på hvordan dette funker. (Jeg er 33). La oss si at man skal overnatte hjemme hos en man dater/holder på med og det er tidlig i datingen, så man er ikke helt «der» enda. Når vet man når det er på tide å gå hjem dagen etter (hvis ingen skal noe spesielt til et visst klokkeslett)? Jeg er for ordens skyld dame. Om man drar når man står opp er det vel litt rart? Venter man bare til den andre sier at «nå må du dra»? 🤷♀️ Sikkert superteit problemstilling, men.. Anonymkode: bd5d7...c9e Om jeg liker deg og det klaffer ? Du kan være akkurat så lenge du bare vil Ville aldri bedt en som jeg klaffet med å dra, om det ble en natt til eller 2 ? Hennes avgjørelse. Så ville jeg vartet henne opp og blitt enda bedre kjent med henne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har et litt pinlig «problem».. jeg har vært i forhold i mange år, så er ikke helt sikker på hvordan dette funker. (Jeg er 33). La oss si at man skal overnatte hjemme hos en man dater/holder på med og det er tidlig i datingen, så man er ikke helt «der» enda. Når vet man når det er på tide å gå hjem dagen etter (hvis ingen skal noe spesielt til et visst klokkeslett)? Jeg er for ordens skyld dame. Om man drar når man står opp er det vel litt rart? Venter man bare til den andre sier at «nå må du dra»? 🤷♀️ Sikkert superteit problemstilling, men.. Anonymkode: bd5d7...c9e Selv når han sier "nå må du dra" så hadde jeg nektet hvis han var et varp. Anonymkode: f2c55...df7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå