Gå til innhold

Hjelp meg med hva jeg skal gjøre videre med denne mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor langt unna hverandre. Han er her jeg bor innimellom fordi barna bor her.

Jeg er forelsket i han, han har følelser for meg, men ikke forelsket. Vi har det fantastisk når vi er sammen.

Han har blitt skuffa før i forhold, og er redd for å binde seg.

Da han er her har han det bestandig travelt i følge han selv. Han vil prioritere barna . Kommer her en uke nå, jeg inviterte han på middag og overnatting men han kunne ikke pga. barna. Sa vi kunne gå en tur istedenfor. Blir forvirret og lei meg. Redd for at han holder på med andre.

Har hatt kontakt i et år....Litt av og på. 

Dette går utover selvfølelsen min. Jeg tar oftest intiativ.

Så hva skal jeg gjøre?? Gå en tur med han? Eller gjøre meg kostbar og si jeg ikke har mulighet fordi jeg har andre planer?

Skal jeg gi han tid og ikke presse han siden han er redd for å bli såret? Eller bør jeg dumpe han?

Anonymkode: bd2fd...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er «redd for å binde seg»…. Du er ikke så erfaren enda muligens? Om du har holdt på med en mann i 1 år og han sier han «er redd for å binde seg», så er det i 98% av tilfellene: «Jeg liker deg, men jeg vil ikke være sammen med deg, men du er grei å ha ved behov/i mangel på noe annet». 

Anonymkode: 8d0c9...4de

• Liker 24
Skrevet

Dumpe. Her vil du bare bli såret. 

Anonymkode: b57a4...b57

• Liker 6
Skrevet

Han er ikke forelska, vil ikke binde seg, og det er ikke så viktig å tilbringe tid med deg.

Du er "ventepølsa" mens han venter på en bedre middag.

Nå har du kasta bort ett helt ÅR du ikke får tilbake. 

"Har det kjempekoselig når vi er sammen."

Du kan ha det kjempekoselig med en Tinderdate du begynte chatte med igår og....idag.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så hva skal jeg gjøre?? Gå en tur med han? Eller gjøre meg kostbar og si jeg ikke har mulighet fordi jeg har andre planer?

Skal jeg gi han tid og ikke presse han siden han er redd for å bli såret? Eller bør jeg dumpe han?

Anonymkode: bd2fd...6c4

Ikke forhast deg med fremskynde kjærligheten, kjærligheten kommer snikende hvis du opptrer klokt... Gi han tid er et klokt valg, det å være kostbar sender han bare enda lengre unna deg. Så du har egentlig bare to valg, enten å være klok eller dum.

Dumpe han? Hvis det brenner i trusa di og har det travelt, så er det kanskje best å dumpe han. Men da får du aldri svaret på hvor fantastisk dere kunne ha fått det sammen...

Skrevet

Drit i han, en mann som vil ha deg tar deg og er tydelig! Tro meg. Jeg har opplevd begge deler, aldri om jeg går for en mann som vingler, det er et så usjarmerende femi trekk! Bestem deg mann! Feig og svak type. 

Anonymkode: dd1c0...c34

• Liker 4
Skrevet

Du sitter på ventebenken å håper. Han vl ikke binde seg, og du venter fremdeles? Han kommer og går som han vil. Tja… hva synes du selv? Du har latt deg bruke lenge nok. Han vet han kan bruke deg videre, fordi han vet du har følelser. Han utnytter deg bare. Ikke vent mere, det har ingen hensikt. Om han virkelig er interessert, merker du viss du holder avstand og setter foten ned, og krever ekslusivitet. Tror neppe det skjer. Ikke kast bort mere tid. 

Anonymkode: b4b60...d1c

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe galt i å gå tur med han, ts. 

Men du må ta innover deg at dere ikke har et forhold. Du må derfor date andre menn eller kvinner, treffe dem og ha sex med dem og føle deg fri til å ha sex med dem. Man er ikke i et forhold med noen man tar seg tid til å "gå tur med".

Hvorfor du er redd for at han skal ha "sex med andre" når dere ikke er et etablert par er også usikkert. Det er han selvsagt fri til inntil dere to har nådd en enighet om hva dere er og for hvor lang tid dere er det.

Anonymkode: 3d323...ab3

Skrevet

Dumpe han? Dere er jo ikke sammen. 
Her ville jeg bare kuttet all kontakt, for han er ikke interessert nok i deg, men du er fin å ha som tidsfordriv.

Anonymkode: 6f2a3...5a8

Skrevet

Han er der for barna sine, har helt tydelig behov for å få orden i livet sitt. 
da er ikke dating en prioritet p bør heller ikke være det for han. 

hadde du likt han like godt om han prioriterte deg overfor sine egne barn når han er der? 

når han ser barna sine så sjelden, er det helt naturlig at det er de dom blir prioritert å at du havner i vennskaps boksen. 

så er spm om det vennskap er nokk eller bra nokk for deg? 

noe det Kansje ikke burde være. Så om vennskap ikke er nokk for deg, så må du gå videre. 

Anonymkode: 34720...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 23.55):

Eller bør jeg dumpe han?

Jepp. Dere er i ubalanse. Du er forelsket, han er ikke. Det blir det bare ugreie av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...