AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Tenker ikke på nettbutikker men nettsider som blogg osv.. Anonymkode: 3fec2...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Ikke jeg, men søstra mi lå lenge på topplisten som blogger i Norge. Hun var på mye events, var med i et par TV programmer osv. Hun tjente ganske godt på det, men mest i form av fysiske ting. Dyre vesker, klokker, klær, solbriller +++, men det måtte jo allikevel skattes av det. Penger fikk hun mer av klikk på annonser, men jeg husker når hun tjente mye da satt hun jo med den bloggen HELE tiden. Stod opp klokka da og da for å rekke riktig lys til bilder, reiste steder kun for bildenes skyld osv. Det ble så ille til slutt at hun klarte ikke å kose seg fordi hun var så redd for å havne ned på blogglista, og tenkte bare konstant på neste outfit, hvor skal hun ta bilde, hva skal hun skrive om, tidsfrist for å få ut innlegg osv. Så hun blogger ikke lenger. Anonymkode: e3bac...dec 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg, men søstra mi lå lenge på topplisten som blogger i Norge. Hun var på mye events, var med i et par TV programmer osv. Hun tjente ganske godt på det, men mest i form av fysiske ting. Dyre vesker, klokker, klær, solbriller +++, men det måtte jo allikevel skattes av det. Penger fikk hun mer av klikk på annonser, men jeg husker når hun tjente mye da satt hun jo med den bloggen HELE tiden. Stod opp klokka da og da for å rekke riktig lys til bilder, reiste steder kun for bildenes skyld osv. Det ble så ille til slutt at hun klarte ikke å kose seg fordi hun var så redd for å havne ned på blogglista, og tenkte bare konstant på neste outfit, hvor skal hun ta bilde, hva skal hun skrive om, tidsfrist for å få ut innlegg osv. Så hun blogger ikke lenger. Anonymkode: e3bac...dec Såpass.. Jeg har tenkt litt på å starte en blogg om et spesifikt tema og har lyst til å prøve å satse på det. Vet at jeg kan bare se langt etter eventuelt lønn da det er vanskelig å bli stor nok. Men det er vel alltid en liten sjanse? Nå er jeg forresten veldig nysgjerrig på hvem søsteren din er 😅 Anonymkode: 3fec2...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Såpass.. Jeg har tenkt litt på å starte en blogg om et spesifikt tema og har lyst til å prøve å satse på det. Vet at jeg kan bare se langt etter eventuelt lønn da det er vanskelig å bli stor nok. Men det er vel alltid en liten sjanse? Nå er jeg forresten veldig nysgjerrig på hvem søsteren din er 😅 Anonymkode: 3fec2...7f1 Hva skal du starte blogg om? Anonymkode: d5642...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå