Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt. Da mener jeg altså at han gråt av noe han syns var trist eller vanskelig etc. Ikke sånn gledestårer etc. Tell me a story! 

Jeg ønsker vel egentlig bare å vite hvor "normalt" eller hvor ofte folk generelt opplever at deres bror, kjæreste, sønn, kompis etc gråter/er åpen om vanskelige følelser etc.. 

Anonymkode: f3979...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel et par år siden, men har ikke sett en kvinne gråte på den tiden heller. 

Anonymkode: f6a37...98b

Skrevet

Jeg gråt for noen uker siden. Men det er ikke ofte. Gråter kanskje noen ganger i året. Som regel etter en film eller bok som treffer meg skikkelig. 

• Liker 2
Skrevet
Kågebruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gråt for noen uker siden. Men det er ikke ofte. Gråter kanskje noen ganger i året. Som regel etter en film eller bok som treffer meg skikkelig. 

Gråt du alene da? Eller klarer du å gråte foran dine nære og kjære? 

Skrevet

Jeg så både min far og bestefar gråte da vi måtte avlive familiehunden vår for ett år siden. Sist gang før det var for 4 år siden, ekskjæresten hadde mistet en besteforelder. Så han aldri gråte bortsett fra den ene gangen, vi var sammen i 3 år. 

Anonymkode: 751e9...991

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gråt du alene da? Eller klarer du å gråte foran dine nære og kjære? 

Jeg gråter aldri foran andre. Bortsett fra helt spesielle situasjoner som dødsfall i familien. 

Endret av Kågebruker
  • Liker 2
Skrevet

For et par dager siden. Mannen min gråter ganske lett, og det er noe av det jeg liker godt med ham. Men nå er han deprimert, så da gråter han oftere, og det er jo bare veldig trist :(

Anonymkode: 552d4...73d

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Tror det må ha vert i begravelsen til mamma, da gråt pappa og brødrene mine. Det er jo en stund siden. 

Ellers har jeg aldri sett mannen min gråte, ikke en eneste gang. 

Så alle menn er vel forskjellige 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg har vært gift i 12 år. Aldri sett mannen min gråte. Pappa og broren min gråter innimellom. 

Anonymkode: 09050...8ae

Skrevet

Har ikke sett en dame gråte siden jeg var i en begravelse for to år siden, men har sett noen menn. Den siste var i august. Da satt det en mann i bilen sin utenfor veterinær kontoret og gråt. 

Anonymkode: 15796...7a0

Skrevet
Elder Millennial skrev (2 minutter siden):

Tror det må ha vert i begravelsen til mamma, da gråt pappa og brødrene mine. Det er jo en stund siden. 

Ellers har jeg aldri sett mannen min gråte, ikke en eneste gang. 

Så alle menn er vel forskjellige 🤷‍♀️

Men du har vel kanskje sett han trist/nedfor håper jeg? Selv om det ikke kommer tårer 

Skrevet

Jeg gråt når kjæresten min slo opp med meg for et par måneder siden. Gråt i 3 minutter, så skjerpet jeg meg fordi det var flaut å gråte foran henne. Fortsatt sykt deprimert da :(

Anonymkode: b8eb9...cc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke sett en dame gråte siden jeg var i en begravelse for to år siden, men har sett noen menn. Den siste var i august. Da satt det en mann i bilen sin utenfor veterinær kontoret og gråt. 

Anonymkode: 15796...7a0

Gjetter at han måtte avlive hunden sin eller noe... Stakkar ❤️ 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gråt når kjæresten min slo opp med meg for et par måneder siden. Gråt i 3 minutter, så skjerpet jeg meg fordi det var flaut å gråte foran henne. Fortsatt sykt deprimert da :(

Hvorfor følte du at det var flaut?

Jeg håper du snakker med noen om dette ❤️ du må ikke gå gjennom den tøffe tiden alene. 

• Liker 1
Skrevet

Noen uker siden. Samboeren min sin far fikk hjerteinfarkt for et år siden. Han overlevde, men det er et sårt tema fordi faren er gammel og samboeren min og jeg er i 20 årene. Han er redd for å miste faren sin så tidlig. Det ble ekstra tungt den dagen et år senere fordi han kunne ikke la være å tenke på det. 

Forstår han godt 

Anonymkode: d684c...c43

• Liker 1
Skrevet

Har sett et par det siste året.. Men én hendelse som bemerket seg litt ekstra:

Jeg var på byen da jeg la merke til at det satt tre menn i et hjørnebord og han ene gråt litt mens han snakket. En liten stund senere forandret stemningen seg ganske fort og han som gråt virket glad igjen. Min konklusjon: han åpnet seg for kompisene sine og de fikk snakket litt og skulle drikke seg dritings resten av kvelden. Kanskje han som gråt var nysingel og litt deppa, så de alle trengte en skikkelig guttatur på byen. Im just quessing. Syns det var fint dog... Tror ikke det er så ofte menn er åpne med hverandre om vanskelige ting.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor følte du at det var flaut?

Jeg håper du snakker med noen om dette ❤️ du må ikke gå gjennom den tøffe tiden alene. 

Jeg har god selvkontroll og ser ingen grunn til å vise henne så godt at det er kjipt. Hun vet jeg elsker henne, hun er glad i meg, men vil ikke være med meg, ikke noe poeng i å gi henne dårligere samvittighet enn nødvendig.

Jeg går til psykolog for depresjonen, men som han sier «du kan ikke forvente at det går over på 1-2-3», vi har vært sammen ca 66% av mitt myndige liv, og det er bare 2 måneder siden…

• Liker 2
Skrevet

Mannen min gråter når han ser rørende eller triste ting på tv. Han gråt mye etter en operasjon I sommer, veldig mye.

Anonymkode: 93ba9...104

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men du har vel kanskje sett han trist/nedfor håper jeg? Selv om det ikke kommer tårer 

Jo, jeg har sett han trist flere ganger, følelsene er jo der selv om tårene ikke er det.  

Skrevet

Broren min gråt for noen uker siden. Det var noe han slet med, og jeg er så vant til at han alltid er stødig og kontrollert. Han har alltid vært den storebroren som passa mye på meg da vi var barn. Han gjør det enda. Jeg kan ikke huske sist jeg så han gråte... Så når han begynte å gråte da han fortalte om det han slet med, kunne jeg nesten ikke la vær å gråte selv. Det gjorde så j*vlig vondt å se han sånn. Og det var ikke bare tårer men ordentlig gråting.. Han brøt rett og slett sammen.

Verste dagen ever. Men samtidig er jeg glad for at han åpnet seg for meg... Og at jeg kunne være der for han så han ikke følte at han måtte ta det alene. Jeg er mann selv, og vi begge er i 30 årene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...