Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Er en liten tur på chatten om noen ville være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Nei og nei, her var det ikke mye liv i dag altså. ÅH..kanskje alle har sett den linken jeg la på seksualitet?!? Ahaa...*get it* Daaeeeh...da går jeg også da..*kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hæææærlighet da dølla. Jeg sitter da og chatter med deg nå jo. Hvor har du lagt hodet ditt i dag da??? Bare måtte snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 ÅH..*kvikne til* Nei så koooselig. Yeeej!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Og såklart var ingen der når jeg tittet innom nå... Og NEI jeg har/skal ikke ha sex.. Jeg er HJEMME ALENE (Akkurat som det kom som et sjokk dahhh ) -xeyes - støtt og stadig alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg kommer heller ikke til å sex i kveld.For jeg har snart smokka i meg ei hel pakke Jaffa cakes igjen.Skal sambissen begynne å skuffe på meg nå kommer det nok opp igjen tror jeg. At jeg aldri lærer??? Midnattsol måtte gå å vaske klær hun. Så chatten vår ble veldig kortvarig. Sikkert derfor hun ikke rakk å få med seg at hun hadde chatta heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 Haahaaaa...rakk jeg veeeel detsåh!! *trøste x* Snart blir du kjempeopptatt med jobbing du også vet du. Stort prosjekt på gang! ....dotcom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. oktober 2002 #8 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ja der sier du noe sol! Vettu hva eller? Åhh jeg er såå deilig! Men det visste du kanskje? -xeyes - deilig som få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2002 #9 Del Skrevet 10. oktober 2002 Noen som orker en liten tur nå på sene kvelden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå