Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 #1 Skrevet 10. oktober 2002 Er en liten tur på chatten om noen ville være med..
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2002 Nei og nei, her var det ikke mye liv i dag altså. ÅH..kanskje alle har sett den linken jeg la på seksualitet?!? Ahaa...*get it* Daaeeeh...da går jeg også da..*kremt*
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #3 Skrevet 10. oktober 2002 Hæææærlighet da dølla. Jeg sitter da og chatter med deg nå jo. Hvor har du lagt hodet ditt i dag da??? Bare måtte snuppa
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2002 ÅH..*kvikne til* Nei så koooselig. Yeeej!!
xeyes Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 Og såklart var ingen der når jeg tittet innom nå... Og NEI jeg har/skal ikke ha sex.. Jeg er HJEMME ALENE (Akkurat som det kom som et sjokk dahhh ) -xeyes - støtt og stadig alene..
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #6 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg kommer heller ikke til å sex i kveld.For jeg har snart smokka i meg ei hel pakke Jaffa cakes igjen.Skal sambissen begynne å skuffe på meg nå kommer det nok opp igjen tror jeg. At jeg aldri lærer??? Midnattsol måtte gå å vaske klær hun. Så chatten vår ble veldig kortvarig. Sikkert derfor hun ikke rakk å få med seg at hun hadde chatta heller
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2002 Haahaaaa...rakk jeg veeeel detsåh!! *trøste x* Snart blir du kjempeopptatt med jobbing du også vet du. Stort prosjekt på gang! ....dotcom
xeyes Skrevet 10. oktober 2002 #8 Skrevet 10. oktober 2002 Ja der sier du noe sol! Vettu hva eller? Åhh jeg er såå deilig! Men det visste du kanskje? -xeyes - deilig som få
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2002 #9 Skrevet 10. oktober 2002 Noen som orker en liten tur nå på sene kvelden, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå