AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Alle som var på forumet for ca fem år siden fikk med seg Mannen skrev hore på hobbytingene mine-tråden. Må være KGs topp tre legendariske tråder, kanskje den mest legendariske. Når saken til Laila Berheussen kom så tenkte jeg på den tråden med en gang 😅 Var det Laila med behov for oppmerksomhet tro? Var det en hobbyforfatter med god fantasi? Var det en ekte familiekrise med en mann med dissosiativ lidelse som han skulle utredes for? Tråden ble milelang med mange spekulasjoner og jeg sluttet å være her på forumet. Hvordan endte historien i tråden? Anonymkode: 41ad0...5a0 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Jeg spurte ikke etter link til tråden. Anonymkode: 41ad0...5a0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Hvis du ikke vil ha link til tråden, hva vil du ha da? At ts skal trå frem og fortelle deg det? Gå inn i tråden å les hvordan det "endte " da, VI vet da ikke hvordan det endte? mulig å være så lat.... Anonymkode: 16d27...831 9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis du ikke vil ha link til tråden, hva vil du ha da? At ts skal trå frem og fortelle deg det? Gå inn i tråden å les hvordan det "endte " da, VI vet da ikke hvordan det endte? mulig å være så lat.... Anonymkode: 16d27...831 Hvis du hadde vært her på den tiden hadde du visst hvordan det endte. Tråden min henvender seg til de som husker og som fulgte tråden, og jeg vil gjerne høre om flere kobler den til Bertheussen nykker. Når du ikke har lest den trenger du ikke svare Anonymkode: 41ad0...5a0 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du hadde vært her på den tiden hadde du visst hvordan det endte. Tråden min henvender seg til de som husker og som fulgte tråden, og jeg vil gjerne høre om flere kobler den til Bertheussen nykker. Når du ikke har lest den trenger du ikke svare Anonymkode: 41ad0...5a0 Du sier jo at du sluttet å være på forumet og lurer på hvordan tråden endte. Da er det ikke rart noen sender deg en link Anonymkode: ea89b...a14 9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Hva i all verden hadde denne tråden med Bertheussensaken å gjøre? Hadde dere trolljegere vært litt mindre opptatt av å tråkke på folk som ligger nede tenker jeg vi alle sammen hadde visst hva som skjedde videre. Men jeg skjønner godt at folk på et eller annet tidspunkt ikke får lyst til å stå midt i skuddlinja og vitses om mens de deler dypt personlige ting om sitt og sine nærmestes følelsesliv. I likhet med deg tenker jeg mye på den tråden, men det er fordi jeg ble glad i TS i løpet av tiden hun var her og håper det går bra med dem begge, ikke fordi jeg har en vanvittig ide om hvordan å drite dem ut enda mer ved å komme med en tåpelig konspirasjonsteori. Anonymkode: 1eba3...d26 14
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva i all verden hadde denne tråden med Bertheussensaken å gjøre? Hadde dere trolljegere vært litt mindre opptatt av å tråkke på folk som ligger nede tenker jeg vi alle sammen hadde visst hva som skjedde videre. Men jeg skjønner godt at folk på et eller annet tidspunkt ikke får lyst til å stå midt i skuddlinja og vitses om mens de deler dypt personlige ting om sitt og sine nærmestes følelsesliv. I likhet med deg tenker jeg mye på den tråden, men det er fordi jeg ble glad i TS i løpet av tiden hun var her og håper det går bra med dem begge, ikke fordi jeg har en vanvittig ide om hvordan å drite dem ut enda mer ved å komme med en tåpelig konspirasjonsteori. Anonymkode: 1eba3...d26 Det var ikke det som var hensikten å drite ut ts. Det var jo åpenbart en kjempekrise om det var sant, men det kan man vel også si Bertheussen saken er? Hun kan jo ikke være frisk? Tenkte derfor på likheter mellom oppførselen i hobbytingene tråden og den vi har lest om Bertheussen Anonymkode: 41ad0...5a0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg spurte ikke etter link til tråden. Anonymkode: 41ad0...5a0 Kanskje interesse for noen da? Alt handler ikke om deg. Anonymkode: 8f72a...cae 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Het var det flere som ikke har drukket morgen kaffen sin enda. Anonymkode: ac1f6...410 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Ikke sikkert TS er inne her lengre? Kanskje hun vil fortrenge hele greia? Hun har gått videre i livet? Anonymkode: 75c37...c13 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Ja, det var trolletråden sin, det! Anonymkode: 17931...18c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert TS er inne her lengre? Kanskje hun vil fortrenge hele greia? Hun har gått videre i livet? Anonymkode: 75c37...c13 Neida. Hun ble lagt inn på psykiatrisk avdeling da det skjedde noe annet helt absurd på jobbe hennes. Eller så kom hun seg aldri ut av hytta der det plutselig sto en mann i stua. Så enten er hun fortsatt innlagt, eller så døde hun av sult inne på hyttebadet. Anonymkode: 17931...18c 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Neida. Hun ble lagt inn på psykiatrisk avdeling da det skjedde noe annet helt absurd på jobbe hennes. Eller så kom hun seg aldri ut av hytta der det plutselig sto en mann i stua. Så enten er hun fortsatt innlagt, eller så døde hun av sult inne på hyttebadet. Anonymkode: 17931...18c Plutselig stod en mann i stua på hytta? Anonymkode: 41ad0...5a0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Plutselig stod en mann i stua på hytta? Anonymkode: 41ad0...5a0 Ja, det var mange rare tråder på samme tid. Anonymkode: 17931...18c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Plutselig stod en mann i stua på hytta? Anonymkode: 41ad0...5a0 Uff så jævlig uhyggelig 😕 Anonymkode: 7628c...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå