Gå til innhold

Om 6 dager flytter jeg langt vekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et svært krevende liv og nå skal jeg starte på nytt!!. Vold, mobbing og trafikkulykke som tenåring har preget meg mye.

Føler jeg må dele dette med noen ellers så sprekker jeg. Siste 10 årene har jeg jobbet 100% som vernepleier i en liten kommune. Leid en billig leilighet og har klart å spare nesten 370.000kr.  Jeg har ingen familie utenom ei kusine som jeg har noe kontakt med. Svært få venner, ingen nære. Jeg har vanskeligheter med å gi mennesker tillit. Blitt tråkket på så mye av en mor med rusmisbruk og hyper-religiøse fosterforeldre.

Jeg har i hemmelighet satt mye av eiendelene mine på lager og gitt bort resten til utleier. Tatt booster av alle vaksiner. Bestilt flybillett til en by i Asia. Planen min er å starte HELT på nytt. Ett nytt liv! Jeg er så spent og føler meg helt tullete. Dette har jeg planlagt i snart 4 år. Ingen utenom kusina mi vet dette. Hun tror nok jeg har fått en livskrise. Jeg kommer også til å slette Facebook. 

Ønsk meg lykke til. Skal skrive en oppdatering hvis dere ønsker 🌺

Anonymkode: 93ce1...d14

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, god tur og kos deg! 

Anonymkode: 60583...616

• Liker 1
Skrevet

wow! så spennende. Hvilken by da? 

Ja, oppdatér, for all del! 

• Liker 3
Skrevet

Dette elsker jeg, håper det er sant. 

• Liker 6
Skrevet

Så modig du er. Hva skal du leve av i Asia? 

Anonymkode: 80eb9...1e4

• Liker 1
Skrevet

Wow!! Håper du får det supert!! 👏❤️

Anonymkode: f9be9...79c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så modig du er. Hva skal du leve av i Asia? 

Anonymkode: 80eb9...1e4

Hen har jo spart opp 370 tusen... Holder ei stund i Asia for å si det sånn...

Anonymkode: f9be9...79c

• Liker 1
Skrevet

Ts. Tusen takk alle flotte mennesker ❤ Dere gir meg en boost.

Jeg skal først til Singapore. Dyr by men vil begynne der. Skal leve sparsommelig (med trygge hoteller). Jeg er veldig høy kvinne så tror jeg får gå i fred.

Jeg har noen planer med jobb, men usikker på hva jeg lander på. Er egentlig glad i yrket mitt så håper autorisasjonen min godkjennes der jeg ender opp. Jeg regner med at jeg finner noe til slutt. 

Anonymkode: 93ce1...d14

• Liker 7
Skrevet

Wow, så spennende! Masse lykke til ☺

Anonymkode: 7b4fd...d0a

Skrevet

God tur! Skal dU kjøpe/leie leilighet/hus der nede? 

Anonymkode: 1a1e6...500

• Liker 1
Skrevet

Du er beintøff! Det er nok mange der ute som kunne drømme om å gjøre det samme, men veldig, veldig få som faktisk gjennomfører det. 

Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke på veien, og håper du finner deg et godt liv der du ender opp. ❤️ 

Anonymkode: 2eaa9...0ab

• Liker 2
Skrevet

Dette har jeg sittet å funder på å gjøre og. Håper du får den opplevelsen du er ute etter.

Anonymkode: 42a95...a30

• Liker 3
Skrevet

Jeg heier så veldig på deg TS, du er beintøff! Håper du får den gode opplevelsen du søker💖🌸

• Liker 2
Skrevet

Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 23e16...a09

Skrevet

Kan du filme, og så blir det en dokumentar om et par år? 🙂 jeg ville virkelig sett den. Elsker når folk stikker og får en ny start! 

Skrevet

Masse lykke til!!!! 

Du tørr å gjøre det mange bryr seg om!!! 

Skrevet
Snuffa99 skrev (Akkurat nå):

Masse lykke til!!!! 

Du tørr å gjøre det mange bryr seg om!!! 

Drømmer

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker deg god tur. Og masse lykke til❤️ Synes du er tøff som gjør dette. Jeg heier på deg🥳

• Liker 1
Skrevet

Spennende! Masse lykke til😃

Anonymkode: 94203...32c

Skrevet

Hørtes veldig spennende ut, kanskje jeg skal gjøre det samme om en del år. Ikke det med å starte på nytt/slette fb/forsvinne. Men prøve å bo litt i asia noen år, hørtes sykt spennende ut. Håper ting går som planlagt og du blir fornøyd 🙂.

Anonymkode: 353f1...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...