AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Er det ut å sende julekort nå? I fjor fikk jeg bare et, årene før der fikk jeg mye....så da lurer jeg på om en skal gjøre.... Trist dersom dette skulle bli slutt på å gjøre, og spsielt nå til så hadde vært hyggelig å fått noe i postkassen siden vi skriver coved-19-tid osv. Hva gjør du? Kommer du til å skrive julekort i år? Anonymkode: cf371...c20
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Jeg synes det er hyggelig å få, men et ork å skrive..er antagelig mange som meg, så det dør vel ut ja, dessverre. Anonymkode: f09a2...7e8
Arkana Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Nei, det er ikke ut, men porto er skrekkelig dyrt og mange slutter å sende kort straks barna er så gamle at de ikke vil være med på bilde lenger. Vi bestilte 15 kort i år. Sendte 7 og de resterende deles ut til folk i nærheten. Vi får en håndfull kort igjen. Synes det er trist, men det er bare sånn det er.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Jeg kjøpte julekort fordi jeg tenkte å sende ut. Så får vi se hvor langt de kommer. Har noen slektninger og et par venner jeg ønsker å sende til, å min samboer har muligens noen. Anonymkode: 305f7...d3e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Vi har sendt julekort, med et kort skriv og et bilde av barnet vårt. Synes det er så koselig med julekort. Anonymkode: 59e9c...a11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Jeg synes det er koselig med julekort og sender ca 12 stk hvert år. Men ser jo at jeg får ikke halvparten tilbake da... synes det er litt trist. Anonymkode: 356ff...5a7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Syns det er ganske dårlig unnskyldning når jeg får høre "Off vi fikk ikke tatt bilde i år, det blir ikke julekort fra oss". Send et kjøpekort for Guds skyld… Eller gi beskjed på forhånd, så lar vi være med å sende til deg. Sender ut 40 kort, får 2 tilbake. Det er faktisk for dårlig. Jeg forventer ikke å få tilbake fra alle. Ikke derfor vi sender. Men 2 KORT I RETUR…. Det er dårlig stil. Anonymkode: 0b371...0c5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Om det er ut eller ikke så er det jo bare å gjøre som du vil. Men jeg tenker at det digitale har erstattet julekort helt. Jeg sendte julekort noen ganger med bilde av barna når de var små, det synest jeg var kjekt. Men synest det ble dyrt å gjøre det så det ble droppet. I gamle dager, før digitale media, så skreiv jeg brev ( hele året ), julekort, kort fra sommerferie. Det er noe jeg savner, gleden av brev i posten. 😊😊 Anonymkode: cf784...83a
Myml1 Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Jeg gidder rett å slett ikke. Har gigafamilie, så det er ikke snakk om å bare måtte sende 15 kort om jeg først skulle sende.. så da dropper jeg det heller. Men om jeg får overskudd ett år så kan det hende jeg hopper på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå