AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 en utlending som ser ut som han er på det laveste nivå du kan tenke deg har klart å lure dumme meg at han elsker meg med sine skitne blikk, da jeg holdt øye kontakt, så han bort og tok hendene på ansiktet!!! æsssjjj faen føler meg som en søppelbøtte og nå for jeg ikke sove!! Anonymkode: cc58f...ed2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Så du så på en mann som tok hånda si til ansiktet og så bort når du så på han og dette er hva du tolker ut av det? Du trenger hjelp....! Anonymkode: 1a0f7...65a 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Du er på lavere nivå enn han for å si det sånn Anonymkode: 1a0f7...65a 7
Milky Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 dårlig måte å prøve seg på indirekte rasisme🤣 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Da er du jammen lettlurt om du tror noen kan lure deg såpass med bare blikk🤔 Finnes viktigere ting å miste nattesøvnen over enn dette da… Som at de sluttet med SoHo sjokoladen, eller verdens undergang🤷♀️ Ps. Dersom dette ikke er trollerier så er det kun i ditt eget hode du er ydmyket, det er bare en følelse du har, ikke en sannhet. Endret 9. desember 2021 av Elder Millennial Ps
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Har du verge? Anonymkode: 8323e...85b 2
Mezzosoprena Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): en utlending som ser ut som han er på det laveste nivå du kan tenke deg har klart å lure dumme meg at han elsker meg med sine skitne blikk, da jeg holdt øye kontakt, så han bort og tok hendene på ansiktet!!! æsssjjj faen føler meg som en søppelbøtte og nå for jeg ikke sove!! Anonymkode: cc58f...ed2 Atte hæ? 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Jeg tenker at hvis dette gjør at du ikke har noe selvtillit igjen, så har du nok større problemer enn bare selvtilliten. Anonymkode: 20e93...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå