AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Vet jeg virker naiv, eller at jeg er blendet av forelskelse, men jeg klarer ikke gi slipp. Jeg forelsket meg i en mann på 24 år, da jeg var 15 år gammel. Han påstår at han hadde følelser for meg, men det jeg ikke visste og som han hadde skjult, var at han hadde en samboer. Etter jeg fant ut dette, ble jeg så sint at jeg blokkerte denne mannen. Nå, 4 år etterpå, er han veldig av og på med sin samboer, fortsatt. De fikk nylig et barn, men rett før dette barnet kom, tok han kontakt med meg igjen. Han hadde tydeligvis snakket med en venninne av meg, og spurte meg om jeg ble gravid under «affæren». Det ble jeg, og jeg fortalte det ikke før han spurte om det nå nylig. Da tilbydde han seg å betale graviditetstesten, som jeg tok. Jeg ble veldig overrasket av responsen. Trodde at han skulle bli sur, men han var mer på den siden, hvor han viste omsorg og ville være der. Nå har han slettet Snapchat, og vi har mistet kontakten igjen. Aldri vært så lei meg, selv om jeg visste det var midlertidig. Hvordan kommer jeg meg videre? Likte han meg virkelig, eller er det bare noe han sa, for at han ikke ville jeg skulle tro jeg ble utnyttet, noe jeg ble? Anonymkode: 781fc...7c2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Gi slipp. Anonymkode: 6ae39...105 20
Milky Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Du er klar over at han da var en pedo?? På toppen av alt det andre du skriver 35
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Han utnyttet deg på det groveste og du var under den seksuelle lavalder, så det at han hadde sex med deg, var en kriminell handling.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi slipp. Anonymkode: 6ae39...105 Men hvordan? TS Anonymkode: 781fc...7c2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Han utnyttet deg på det groveste og du var under den seksuelle lavalder, så det at han hadde sex med deg, var en kriminell handling. Fullt klar over det….Tegn på at han virkelig utnyttet meg, og løy bare for at jeg ikke skulle føle meg utnyttet, så han kunne bruke meg? TS Anonymkode: 781fc...7c2 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 æsj. bra du ikke beholdt barnet, i alle fall Anonymkode: ed03d...3a2 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): æsj. bra du ikke beholdt barnet, i alle fall Anonymkode: ed03d...3a2 Ville jeg aldri gjort….Ja, jeg var ung, men aldri om jeg ville beholdt et barn med en som oppfører seg slikt som han. TS Anonymkode: 781fc...7c2 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Grov utnyttelse! Anonymkode: ede17...950 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 En 24 åring med samboer som går etter et barn på 15 – det er jo noe alvorlig feil med ham. Og så har han fått barn? Stakkars samboeren hans, som ikke visste noenting. Burde hun få vite? Anonymkode: 94081...812 24
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Han må være et psykiatrisk tilfelle. Han burde vel egentlig vært i fengsel, men trenger kanskje aller helst hjelp fra fagfolk. Anonymkode: 28ccc...99b 6
Miranda Bailey Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Milky skrev (3 timer siden): Du er klar over at han da var en pedo?? På toppen av alt det andre du skriver Ikke pedofil, men definitivt ute etter å utnytte. Jeg er selv kun 21 år og har null interesse i å omgås med 15 åringer.. De er barn. 12
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En 24 åring med samboer som går etter et barn på 15 – det er jo noe alvorlig feil med ham. Og så har han fått barn? Stakkars samboeren hans, som ikke visste noenting. Burde hun få vite? Anonymkode: 94081...812 Hun vet. Hun visste det for 4 år siden, at vi hadde drevet på å rotet rundt. Hun fikk også vite at jeg ble gravid under affæren også, som betyr at hun vet at han har tatt kontakt med meg igjen nå nylig, men hun har valgt å være sammen med han. TS Anonymkode: 781fc...7c2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Likte han meg virkelig, eller er det bare noe han sa, for at han ikke ville jeg skulle tro jeg ble utnyttet, noe jeg ble? Du gikk på tidenes eldste løgn, brukt av utro menn sidenes tidenes begynnelse. Anonymkode: 236d3...7b7 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du gikk på tidenes eldste løgn, brukt av utro menn sidenes tidenes begynnelse. Anonymkode: 236d3...7b7 Takk for ærligheten. TS Anonymkode: 781fc...7c2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 Prøv å tenk på det litt anderledes. Du er lei deg, pga en pedofil mann som UTNYTTET deg og BRUKTE deg. Dette er ikke din feil, og du klarer nok ikke å se på han som en pedo i og med at du liker han fordi du ble hjernevasket og manipulert. Du burde faktisk sende en anonym bekymringsmelding til barnevernet/politi slik at de kan følge med på han. Utrolig ekkelt gjort av han, du var bare 15 år. Ikke din feil at du liker han, men han er stygg mot deg på en måte du ikke forstår. Jeg kjenner det koker fordi min venninne ble også sammen med en mye eldre mann enn henne og hun ble lurt!!! For å komme deg videre bør du starte å date andre menn rundt din alder, så vil det hjelpe deg med å glemme han. Håper virkelig du klarer det. Klem 💖 Anonymkode: 050a8...328 5
Gjest theTitanic Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du gikk på tidenes eldste løgn, brukt av utro menn sidenes tidenes begynnelse. Anonymkode: 236d3...7b7 Legg til at folk i alle aldersgrupper går på disse løgnene. Det kan være svært vanskelig å skille ekte og påtatt interesse. Ts er ikke dum selv om hun fallt for en mann som sjarmerte henne.
Milky Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 Miranda Bailey skrev (8 timer siden): Ikke pedofil, men definitivt ute etter å utnytte. Jeg er selv kun 21 år og har null interesse i å omgås med 15 åringer.. De er barn. Er ikke pedofili at voksne er seksuelt tiltrukket barn under 16 år?? 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men hvordan? TS Anonymkode: 781fc...7c2 Godta tanken om at det du ønsket dere to kunne være ikke finnes, det er bare en fantasi. Han sliter nok med problemer i forholde tog er derfor av/på. En slik mann vil ikke gi deg glede i lengden, bare kortvarig håp, og det vil være for deg ødeleggende i lengden. Anonymkode: fbd52...58a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fullt klar over det….Tegn på at han virkelig utnyttet meg, og løy bare for at jeg ikke skulle føle meg utnyttet, så han kunne bruke meg? TS Anonymkode: 781fc...7c2 Er mer at han så på deg som lett å få tak på. Han hadde nok følelser for deg, men ikke de samme som du hadde for han. Han så vel på dette som koselig, gøy og spennende, men så fortsatte det ikke fordi han føler ansvar for forholdet han har. Følelse er ikke svart hvitt desverre, så er mye dritt man kan oppleve bare fordi andre sliter med sitt og søker noe glede på utsiden av det de allerede har hjemme. Anonymkode: fbd52...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå