AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #101 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 21.00): Du har altså vært i opprør i 11 år og hatet din stemor og stesøsken hele veien, og så lurer du på hvorfor det ikke er bedre stemning rundt deg? Selvinnsikt er en fin ting. Du er jo f.eks sint på helt feil person her. At du ikke har fått de du ønsker av din far er ikke din stemor sitt ansvar, det er din far sitt. Skal du være sint på noen så er det jo han du bør være sint på, ikke henne. Det kan like godt være han som har plassert deg hos bestemor mens de andre var på ferie, og det er hans valg hvor mye penger han vil bruke på julegaver. Du bestemte deg jo som barn for å mislike din stemor og det har du holdt, så jeg tviler på hun kunne gjort noe som helst for at du ble fornøyd. Grunnen til at de ønsker du skal flytte er nok fordi de er lei av å ha en som er i konstant opprør i huset. Anonymkode: 53815...e05 Lol. Gir du ansvaret til en 7 åring? Det er ikke unaturlig at et barn vil synes en slik overgang er vanskelig å forholde seg. Det er den voksne sitt ansvar i å sørge for at relasjonen blir trygg. Uff for en kjip kommentar du la fra deg. Anonymkode: 305ef...3d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #102 Del Skrevet 12. desember 2021 Man skal ikke gi noe ansvar til barnet med de vanskelige følelsene. De som ikke forstår det får gå å legge seg. Anonymkode: 8fe16...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. desember 2021 #103 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 16.38): Der legger du ord i munnen min. Jeg har skrevet at en psykolog kan være til hjelp for å nettopp kunne legge bitterhet og sorg vekk. Og det kan hun faktisk starte med allerede nå. Jo før jo bedre faktisk. Anonymkode: 0622a...760 mulig det men far burde uansett lagt seg langflat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. desember 2021 #104 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 17.47): Askesort må vaska og lage mat til alle og gjøre ting om igjen som straff, ikke likt Anonymkode: 1537e...32e omtrent som askepott sa jeg ved at hun blir forskjellsbehandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #105 Del Skrevet 15. desember 2021 Maleficenta skrev (10 timer siden): omtrent som askepott sa jeg ved at hun blir forskjellsbehandlet. Tror ikke du skal sammenligne barn i dag med askepott historien, skrevet i gamle dager, laget film av i ettertid av rasistiske jødehatende Disney Anonymkode: 1537e...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bam Skrevet 15. desember 2021 #106 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 20.39): Dette er ikke troll! Vis respekt for min historie og problemstilling og kommenter på en annen tråd. Hver eneste tråd her inne blir ødelagt av sånne som deg som skal beskylde TS for å trolle. Gi faen hvis du ikke tror det du leser! Anonymkode: 31198...039 Det er jo en meningsløs tråd. Ingen her kan hjelpe TS. KG er ikke en dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå