Gå til innhold

Tips til varme vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg ønsker å kjøpe meg noen varme vintersko, og lurer på om noen har noen anbefalinger? 😊

Anonymkode: e1e73...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne i slutten av 30-årene, forresten 😁

Skrevet

Kikket på et par sko på Mani i går. Tror merket var Underwood. Veldig lette... Hadde dessverre ikke tid til å prøve, men skal tilbake for å prøve en annen dag. De så gode ut.... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker waterproof uggs og er veldig fornøyd. Veldig varme og ikke som de standard uggsene som blir ødelagt etter 3 bruk

• Liker 1
Skrevet
Milky skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker waterproof uggs og er veldig fornøyd. Veldig varme og ikke som de standard uggsene som blir ødelagt etter 3 bruk

Hvor kjøper du de?

Link?

😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor kjøper du de?

Link?

😁

Kjøpte de på Zalando i 2019, men ser ut til at de ikke er tilgjengelige der lenger desverre:/ 

de heter ugg classic short waterproof. Kanskje modellen er utgått.  prøvde å se litt, og disse her er så og si like bare at mine ikke er skinn på toppen ee sånn mykt stoff bare at de ikke blir våte. Antar at disse er enda mere waterproof enn mine 

https://www.ugg.com/women-cold-weather-boots/classic-weather-short/1112474.html?dwvar_1112474_color=BLK

• Liker 1
Skrevet

Selskinnstøvler er det varmeste. 

Anonymkode: e1b4b...68e

• Liker 1
Skrevet

Sorel carnival. Eneste som virkelig holder meg tørr og varm i snø eller minusgrader. 

Anonymkode: 12b25...239

• Liker 2
Skrevet

Jeg har noen med saueull jeg liker(mange år gamle), men det viktigste for å holde varmen er å kjøpe ett nummer større enn du må, og så legge i en ullsåle.

Anonymkode: 6de30...bd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...