AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg vil skilles fra mannen min og har gitt beskjed om det. Jeg ser etter hus i nærheten (pga barna) men er lite der ute gitt.. vurderer nå å kjøpe et hus som skal være ferdig om ett år (nybygg i nærheten) Kan det gå eller blir jeg kokko da? Går fra ham pga brutt tillit (han har vært psykisk og noe fysisk voldelig men er bedre nå) Anonymkode: 8e0b1...bb1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Da bør du absolutt leie noe i mellomtiden ja. Tro meg. Anonymkode: 3780d...435 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Hvorfor kan du ikke leie noe til så lenge ? Å bo sammen etter en har skilt lag er jo seigpining for begge parter. Og spesielt er det er jo ettersom mannen din har vært psykisk voldelig tidligere Anonymkode: 30217...d41
Gjest Smeltemann Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Lei noe mens du venter på huset.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Må dere ikke selge for at du skal få råd til ny bolig? Om ikke, bo der og flytt om det blir ille. Anonymkode: f67a2...e6a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Du må flytte ut. Blir du boende hos en voldelig mann kan du ende opp med PSTD og bli arbeidsufør og ødelegge fremtiden din. Økonomisk også. Anonymkode: f3ac3...5a2
Silla123 Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Du burde lete etter noe, det er allerede dårlig stemning. Om det så var et «normalt» par så ville jeg sagt at du skulle finne noe, men når du skriver at han er VOLDELIG? Kom deg for all del vekk. Og av personlig erfaring med disse nybyggene så har de lett for å forlenge den tiden. Du planlegger 1 år, men det kan fort bli 1,5 - 2 år.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Ikke bo sammen i mellomtiden. Det blir bare vondt verre. Er det over så er det over. Ikke spill eller bit tennene sammen for barna. Det er utrygt for dem. Anonymkode: efa41...c84 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Aldri i ville helvete om jeg hadde bodd i samme hus i ett år etter et brudd! Det var ille nok de ukene det varte til han fant seg et sted å leie. Ett år? Da hadde en av oss vært innlagt på psykiatrisk. Anonymkode: 26ba1...f53
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Et år er lenge syns jeg. Jeg går igjennom det samme selv. Har nå snart bodd sammen i fem mnd etter brudd. Det begynner å ta på fælt nå. Enda vi er ‘’venner’’ Anonymkode: 9fad0...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå