Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges skjedde noe jeg er lite stolt over. Faktisk skammer jeg meg skikkelig over det jeg gjorde. Mannen min og jeg hadde en minikrangel om noen stoevler(!), og da han var paa vei inn soveromsdoeren, slamret jeg den igjen. Ville bare stenge ham ute, var saa lei i at han blandet seg inn i hva jeg skulle ha paa meg. Men doemmekraften var ikke helt god tydeligvis, for han fikk doeren midt i ansiktet og hylte og falt paa gulvet. Han har naa blaaveis og en roed stripe i ansiktet. Jeg har aldri vaert voldelig foer, selv om jeg noen ganger slenger gjenstander i bakken hvis jeg er skikkelig sint. Jeg foeler meg kvalm naar jeg tenker paa hva jeg gjorde, og han er veldig lei seg. Men han sier han tilgir meg… er saa redd for aa gjoere noe lignende igjen - skal gjoere alt jeg kan for aa ikke gjoere det igjen, selvsagt! Er imot vold av alle slag. Vet ikke hva jeg skal gjoere for aa gjoere det godt igjen….synes saa synd paa ham som er gift med meg. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo et uhell, og meningen var ikke at han skulle slå seg. Jeg ville overhodet ikke bruke et ord som "voldelig" for noe sånt. Ikke gå rundt og plag deg selv med slike negative tanker. :troest:

Skrevet

hendelig uhell :rosasmil:

Skjønner at du synes det er leit at han har det vondt. Dull litt med han, hvis du vil, men ikke tenk for mye på dette. Han har tilgitt deg, så tilgi deg selv ..

Kom på en gang vi hadde en liten "krangel".. Jeg skulle trampe bort i sinne, men han tok tak i armen min. Jeg hadde fått så god fart at jeg skled og slo på en eller annen måte nesa i kneet hans. En rød og øm nese, og et blått kne :ler:

Skrevet

Det er jo ikke din feil at han gikk på døra?! :ler:

Skrevet

Jeg saa jo at han kom mot doeren, men ville bare skyve ham unna...ikke dunke til ansiktet hans.

Skrevet (endret)

Huffda, skjønner at du er lei deg. Det er jo ikke koselig å skade den man er gift med. MEN det var et uhell, og han har tilgitt deg. Du skulle smelle igjen døren, og uheldigvis var han på vei inn.... Sånn kan skje.

Kjæresten min holdt på å knekke fingern på meg en gang vi lekesloss, han hadde dårlig samvittighet i ukevis, stakkars :) .

Endret av Caramba
Skrevet

Takk for at dere satte det i perspektiv, folkens! :klem:

Skrevet
I dag morges skjedde noe jeg er lite stolt over. Faktisk skammer jeg meg skikkelig over det jeg gjorde. Mannen min og jeg hadde en minikrangel om noen stoevler(!), og da han var paa vei inn soveromsdoeren, slamret jeg den igjen. Ville bare stenge ham ute, var saa lei i at han blandet seg inn i hva jeg skulle ha paa meg.

:overrasket: Er det bare jeg som reagerer på dette?

Skrevet

Man kan krangle om saa meget....ingen andre som krangler om bagateller fra tid til annen?? :overrasket:

Skrevet

Krangle om bagateller joda, men hvis han har for vane å blande seg inn hva du skal ha på deg (og ettersom du sier at du er lei av det, synes det ikke som en engangsforeteelse), høres det mildt sagt skummelt ut.

Skrevet
Man kan krangle om saa meget....ingen andre som krangler om bagateller fra tid til annen??  :overrasket:

Vi krangler titt og ofte, dvs. jeg krangler og han bare hører på. :frustrert:

Husker en gang han ble forbannet og skulle passere meg i en liten gang. Det var så smalt at jeg snublet da han strente forbi. Han ble lei seg og jeg fikk en anledning til å påstå at han dyttet meg. ;)

Det er 10 år siden nå, har moderert meg.

Skrevet

Det der er ikke vold, det var et uhell.

Og han har forøvrig ingenting med hvilke støvler du har på deg! Hils og si det

Skrevet
:overrasket: Er det bare jeg som reagerer på dette?

Nei, jeg reagerte også litt på det, men håper jo for Popelka sin del at det ikke er slik vi tror det er.

Skrevet

Skummelt? Han er veldig involvert i det jeg driver med, og kan finne paa aa si "synes ikke du skal ha paa deg den buksen" eller "kan du ikke ta paa deg den fine nye skjorten din." Men det skjer ganske sjelden. Det er mer paa generelt grynnlag at jeg er lei av at han blander seg inn i det jeg gjoer...han er litt "vel til aa passe paa meg av og til - har jeg husket noeklene, har jeg betalt laanet mitt etc. Men jeg er veldig vimsete ogsaa, saa det er litt min slkyld. Som oftest gjoer det meg ikke noe at han bryr seg, men naar man netopp har vaaknet og er litt stresset saa blir man litt fortere sint. Det hender forovrig at jeg sier til ham hva han burde ha paa seg ogsaa.

Skrevet
Nei, jeg reagerte også litt på det, men håper jo for Popelka sin del at det ikke er slik vi tror det er.

Hva tror dere det er,da? :roll: At han stenger meg inne i et bur og bare slipper meg ut paa sondager? :ironi:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Krangle om bagateller joda, men hvis han har for vane å blande seg inn hva du skal ha på deg (og ettersom du sier at du er lei av det, synes det ikke som en engangsforeteelse), høres det mildt sagt skummelt ut.

jamen herregud.. Det er klart man kan väre lei av noe man bare tilogmed har hört EN gang för :forvirret:

Skrevet
Hva tror dere det er,da?  :roll:  At han stenger meg inne i et bur og bare slipper meg ut paa sondager?  :ironi:

Ja, det er det jeg tror ;)

Skrevet

Det var et uhell Popelka, sånt skjer ;) Og at han bryr seg om hva du har på deg trenger ikke være negativt, slik som enkelte ymter om!

Smil og vær glad :)

Skrevet
Hva tror dere det er,da?  :roll:  At han stenger meg inne i et bur og bare slipper meg ut paa sondager?  :ironi:

Ja akkurat, sånn bortsett fra at jeg tenkte at han slapp deg ut på onsdager da... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...