AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Ble kjent med en mann på nettet og chattet masse i noen dager. Vi begge følte en instant connection som er vanskelig å finne på nettet så jeg tenke først Wow dette her må utforskes! og merket at han ble mer og mer gira og på med komplimenter, hjerter, kyssetegn og spurte flere ganger om dagen hva jeg drev med og at han tenkte på meg. Koselig først meeen what goes up must come down og jeg følte meg ut-chattet og sa fra at jeg måtte ha litt fred og det respekterte han. Ikke noe problem. Noen uker senere tok jeg kontakt igjen bare for å si at jeg ikke har glemt han og at vi får prøve å treffes etter jul og håper han har det bra.. Da mente jeg litt sånn snakkes igjen når jeg har overskudd, skulle bare si hei så du ikke tror jeg ghoster deg. Men nå er han på'n igjen med hjerter og meldinger hver dag hvor han spør hva jeg gjør og hvordan det går osv! Jeg syns det blir masete men har fått kritikk fra både venner og tidligere dates om at jeg er for egen fordi jeg ikke har noe interesse av å chatte eller melde hele tiden så det kan jo være meg som overreagerer... Vi er i midten av 30 årene. Jeg vet ikke så jeg spør dere: Er oppførselen hans et rødt flagg eller bør jeg ta det som et kompliment? Anonymkode: 293d2...4ad
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Mega, mega, MEGArødt flagg dessverre. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Hvorfor er du på dating om du ikke er interessert i å finne deg noen? Her har du en som tydlig er interessert, å du har ikke tid? Anonymkode: 324b9...cfc 12
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Jeg synes du holder han på gress... Anonymkode: 9ebde...193 12
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Det er ikke nødvendigvis et rødt flagg ved noen av dere, det høres for meg egentlig bare ut som at dere ikke er spesielt kompatible. Han fortjener noen som er like klissete og sentimental tilbake, du fortjener noen som liker deg, men som viser det på en måte som ikke gjør at du trenger mentale pauser fra det. Anonymkode: 577b1...082 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du på dating om du ikke er interessert i å finne deg noen? Her har du en som tydlig er interessert, å du har ikke tid? Anonymkode: 324b9...cfc Han der er ikke interessert, han holder garantert på sånn med mange fler enn ts. Hvis ikke hadde han gitt noen form for lyd fra seg selv om ts ønsket space. Han gir ikke lyd fra seg og med en gang ts kontakter han så er det full pupp igjen? Dette er en fyr som har mange han prater med og flørter med. Veldig typisk for de her "instant connection"-folkene. Anonymkode: b146e...c48 2
visp Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde sett på han som litt enkel om han holdt på sånn før vi i det hele tatt hadde møttes. Det kan jo hende han bare oppfattes litt uheldig i den måten å kommunisere på, men jeg hadde fått litt tvil. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Ut fra det lille jeg leser her ville jeg egentlig sagt med at du var et stort rødt flagg for han. Han viser han er tydelig interessert, så respekterer han at du ber han gi deg tid. Det virker som du tror det kun er du og dine følelser som skal respekteres? Er det du som skal bestemme når dere har kontakt? Anonymkode: 95203...73f 10
Gjest supernova_87 Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Det er jo ikke et rødt flagg. Men det er jo et flagg på at dere ikke passer sammen. Veldig mange er jo sånn. Snapper og chatter og skriver og snakker i telefon i timesvis i begynnelsen. Men du er ikke sånn, da passer du gjerne ikke med en som er sånn? Hvis du har avsmak på en fyr så er det bare å slutte. Du velger helt selv! Det er det som er fint med å velge seg venner og partner som voksen. Du trenger ingen god grunn en gang. "Not for me!"
Chailatte Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 For min del er jeg veldig anti-emoji av det romantiske slaget helt til jeg blir forelska. Jeg er forelska nå så her renner hjertene ut og inn i inboksen flere ganger om dagen Det tok meg 2 måneder med dating for å få denne følelsen, men hadde min fyr startet samtalene våres med disse hjertene før vi i det hele tatt hadde møttes er det en god sjans for at jeg ikke hadde møtt han. Det blir too much for det stadiet, så skjønner st du blir overveldet. Jeg foreslår rett og slett at du bare får det overstått og møter han. Om du klarer å skvise det inn før jul så gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Synes egentlig ikke det er noe rødt flagg, i og for seg. Hvis han hadde fortsatt å mase etter at du ba om litt space ville jeg ment det var et rødt flagg, men det gjorde han jo ikke. Men han skriver garantert på samme måte med andre damer, ellers ville han enten mast på deg, og kanskje vært mer avmålt når du tok kontakt igjen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjør som du gjør, da. Hvorfor ta kontakt med han igjen etter flere uker, hvis du ikke er mer interessert enn det du gir uttrykk for her? Tror du at mannfolk bare sitter og venter til du finner det for godt at du har lyst til å chatte litt igjen? Anonymkode: a09d3...109
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han der er ikke interessert, han holder garantert på sånn med mange fler enn ts. Hvis ikke hadde han gitt noen form for lyd fra seg selv om ts ønsket space. Anonymkode: b146e...c48 Det hadde vært enda større rødt flagg om han ga lyd fra seg når jeg sa jeg trengte space. Da ville han jo ikke respekterert grensene mine i det hele tatt, men det gjorde han. Anonymkode: 293d2...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er du på dating om du ikke er interessert i å finne deg noen? Her har du en som tydlig er interessert, å du har ikke tid? Anonymkode: 324b9...cfc Jeg har ikke hastverk med å finne noen og nå i desember har jeg tre bursdager, julehandling, reise på familiebesøk utenbys, far på sykehus med nylig hjerteinfarkt og så julaften og romjulen som går til familien. Da er det ikke å møte en fremmed mann som kan prioriteres. Anonymkode: 293d2...4ad
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): .Hvorfor ta kontakt med han igjen etter flere uker, hvis du ikke er mer interessert enn det du gir uttrykk for her? Tror du at mannfolk bare sitter og venter til du finner det for godt at du har lyst til å chatte litt igjen? Anonymkode: a09d3...109 Forventer ikke at noen skal sitte å vente nei. Jeg er over middels interessert i han ut fra den kjemien vi hadde før han ble for intens men står ikke på pinne for å kjappe meg å treffe en fremmed mann som jeg i tillegg blir litt skeptisk til fordi jeg er redd for at han driver med lovebombing. Anonymkode: 293d2...4ad
umAxa Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Ble kjent med en mann på nettet og chattet masse i noen dager. Vi begge følte en instant connection som er vanskelig å finne på nettet så jeg tenke først Wow dette her må utforskes! og merket at han ble mer og mer gira og på med komplimenter, hjerter, kyssetegn og spurte flere ganger om dagen hva jeg drev med og at han tenkte på meg. Koselig først meeen what goes up must come down og jeg følte meg ut-chattet og sa fra at jeg måtte ha litt fred og det respekterte han. Ikke noe problem. Noen uker senere tok jeg kontakt igjen bare for å si at jeg ikke har glemt han og at vi får prøve å treffes etter jul og håper han har det bra.. Da mente jeg litt sånn snakkes igjen når jeg har overskudd, skulle bare si hei så du ikke tror jeg ghoster deg. Men nå er han på'n igjen med hjerter og meldinger hver dag hvor han spør hva jeg gjør og hvordan det går osv! Jeg syns det blir masete men har fått kritikk fra både venner og tidligere dates om at jeg er for egen fordi jeg ikke har noe interesse av å chatte eller melde hele tiden så det kan jo være meg som overreagerer... Vi er i midten av 30 årene. Jeg vet ikke så jeg spør dere: Er oppførselen hans et rødt flagg eller bør jeg ta det som et kompliment? Anonymkode: 293d2...4ad Det blir å spekulere, du selv vet ikke, så vi har enda mindre å gå utifra enn det du har 🤷♂️ Jeg tenker at forhold er best når man er fysisk tilstede og kan kommunisere med både kropp, stemme og blikk og berøring. Chatting er bare chatting, og kan egentlig ikke bygge noe før man møter noen. Noen menn er bare elendig til å chatte i tillegg. Du finner ingen mer konkret svar på om det er røde flagg der ute enn å ta en kaffe date med fyren. Da blir nok alle dine spørsmål besvart tenker jeg. Om ikke det er mulig, ta en webcamera/facetime samtale i det minste. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 Jeg tenker rødt flagg, og det er fordi eksen min holdt på slik før vi møttes (ble kjent over nettet). Det var starten på et mange års helvete med psykisk vold. MEN, det er min erfaring, det trenger jo ikke være slik i denne situasjonen. Anonymkode: ff64c...898 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker rødt flagg, og det er fordi eksen min holdt på slik før vi møttes (ble kjent over nettet). Det var starten på et mange års helvete med psykisk vold. MEN, det er min erfaring, det trenger jo ikke være slik i denne situasjonen. Anonymkode: ff64c...898 Det er min erfaring også (psykisk og fysisk vold etter lovebombing og overivrig interesse, møttes på nett) så det er derfor jeg er redd for at det er et rødt flagg... Jeg lagde post om han her inne for noen uker siden akuratt når jeg begynte å kjenne at jeg måtte sette grenser fordi han ble for intens. Da kunne han sende meg 12 meldinger på rad med hjerter, halve skjermen dekt med roser, GIFs osv bare fordi jeg ikke svare én dag! Flere her som sa han var rødt flagg da men han har hvertfall respektert når jeg sa fra da at jeg måtte få tenke litt i fred før vi chattet mere. En som min ex hadde fortsatt å mase og groome da så det er derfor jeg ikke helt klarer å finne ut av om han lovebomber eller om han er oppriktig interessert og ekstra gira bare fordi det er vanskelig å finne noen man liker og klikker med på Tinder. Anonymkode: 293d2...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå