Gå til innhold

Høie satengsengesett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte litt på å bestille satengsengesett fra høie, men ser det står at dynetrekkene har glidelåsåpning i bunnen. Vil ikke det slite på resten av stoffet i vask? Noen som har disse? Er dere fornøyd med kvaliteten ellers?

Anonymkode: fdf4a...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sliter ikke i det hele tatt. Glidelåsene er tynne og myke (men solide og holdbare), og har ingen skarpe kanter som sliter på stoffet. Jeg har to sengesett fra Høie med glidelåslukking. Ett av dem er over 10 år gammelt, og har ingen spor etter slitasje fra glidelåsen.  

Det er den beste dynetrekklukkingen du kan få, spør du meg. 👍 

Anonymkode: e61b8...09c

• Liker 3
Skrevet

Veldig glad i sengetøy fra Høie. Bra kvalitet! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også veldig glad i det! Men, samboeren min river ut "glideren" i glidelåsene der, gang på gang :alice: Pluss, at putetrekk har åpning på langsiden - noe som i praksis gjør at den kan bare brukes en vei. Av disse to grunner sluttet jeg å kjøpe satengsengetøy fra Høie, selv om selve stoffet er bedre kvalitet enn andre produsenter (princess, kid).

Høie, jeg ønsker meg putetrekk-åpning på kortsiden, og knapper nede! takk. hehe. 

Anonymkode: 80683...16c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det sliter ikke i det hele tatt. Glidelåsene er tynne og myke (men solide og holdbare), og har ingen skarpe kanter som sliter på stoffet. Jeg har to sengesett fra Høie med glidelåslukking. Ett av dem er over 10 år gammelt, og har ingen spor etter slitasje fra glidelåsen.  

Det er den beste dynetrekklukkingen du kan få, spør du meg. 👍 

Anonymkode: e61b8...09c

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er også veldig glad i det! Men, samboeren min river ut "glideren" i glidelåsene der, gang på gang :alice: Pluss, at putetrekk har åpning på langsiden - noe som i praksis gjør at den kan bare brukes en vei. Av disse to grunner sluttet jeg å kjøpe satengsengetøy fra Høie, selv om selve stoffet er bedre kvalitet enn andre produsenter (princess, kid).

Høie, jeg ønsker meg putetrekk-åpning på kortsiden, og knapper nede! takk. hehe. 

Anonymkode: 80683...16c

Tusen takk for svar! Hva er glidelåsen laget av?😄 metall eller plast? Er åpningen like bred som på andre sengetøy med knapper? Hadde hatt så lyst til å prøve siden jeg har lest så mange som skriver at høie er så bra, men akkurat det med glidelåsen var jeg ikke så begeistret for😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i glidelås på sengetøy. Da detter ikke selve dyna ut. Glidelåsen er myk.🙂

• Liker 2
Skrevet

Og hva betyr det at det er dobbyvevd?😅

Skrevet

Glidelås er best, går mye raskere å skifte sengetøy. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...