Gå til innhold

Når man innkalles tidlig til andregangsintervju...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da positivt å være "tidlig ute" i rekka eller risikerer man å bli "glemt"?

Jeg har hatt andregangsintervju nå og hadde dette før de var ferdig med førstegangsintervjuene av resten. Var tidlig på førstegangs og fikk raskt komme inn til annengangs.

På en måte virker det jo positivt at de ville snakke med meg kjapt til tross for at de ikke hadde snakket med alle de andre, samtidig er jeg redd for å bli glemt fordi "begeistringen glemmes" eller erstattes av andre fordi de snakker med så mange etterpå. Tenker at ansettelsesprosessen også handler om inntrykk og magefølelse og at dette er ferskvare?

Hva tenker dere? Positivt eller negativt? Eller spiller det kanskje absolutt ingen rolle?

Det er privat forresten, ikke staten. Intervjuet gikk forsåvidt bra, og de skal ansette 3-4 stk. Aaaaner ikke hva sjansene mine er.

Anonymkode: 644fa...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er positivt! De visste at de ville ha deg med på 2.gangs før de var ferdige med alle på 1.gangs.

Anonymkode: 4b36f...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tenker at det er positivt! De visste at de ville ha deg med på 2.gangs før de var ferdige med alle på 1.gangs.

Anonymkode: 4b36f...fab

Ja det er såklart sant 😊

Anonymkode: 644fa...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...