Gå til innhold

Andre dose bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Første dose var Pfizer og nå har jeg tatt andre dose med Pfizer denne gangen også. Dere som har begge Pfizer hvordsn utviklet bivirkningene for dere andre gangen? 

Har foreløpig litt øm i armen og føler meg litt uggen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk jeg muskelverk og feberfølelse utover kvelden. Varte i ca 2 dager. Var også trøttere en normalt 🙂 

Skrevet

Litt øm på stikkstedet et par dager, ellers ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Ingen bivirkninger av andre dose, såvidt litt øm på stikkstedet i noen timer. Etter første dose var hele armen tung og øm, dunket den første natten. 

Skrevet

Feberfrysninger samme ettermiddag, og så ble jeg søvnig og slapp, noe som hang i ca 1 døgn.

Skrevet

Takk for svar, 💕 håper jeg slipper så mye greier, hater å være redusert. 

Gjest Chiroptera.
Skrevet

Var støl i armen i to-tre dager. 

Skrevet (endret)

Har blitt helt doven i beina spesielt leggene, dvs beina mine føles som om de har sovnet og holder på å våkne igjen og prikker hele tiden, og jeg har ikke helt følelse i de.

De første ukene snublet jeg og subbet når jeg gikk, og nå to måneder senere så er jeg fortsatt tung i kroppen, får lett melkesyre i leggene og har overhodet ikke så mye energi som før.

Har også fått blødningsforstyrrelser og har nå hatt mensen i over to uker.

Jeg har de siste 18 månedene hatt hormonspiral og har derfor ikke hatt mensen på over ett år, men begynte plutselig å blø 6 uker etter andre vaksine og blør enda.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet

Eg fekk feber om kvelden, hadde faktisk 40,2. Var sengeliggande i to døgn. Etter det var eg heilt fin. Trur vaksina er heilt grei, tar gjerne dose tre. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var dritvondt i armen! Jeg klarte fysisk ikke heve armen nok ut fra kroppen til å legge hånda i jakkelommen engang. Bortsett fra det følte jeg meg ok minus, var som en kraftig jernmangelperiode. Småsliten, lett hodepine og frøs litt mer enn normalt. Det varte bare en dag. Absolutt overkommelig, vurderte aldri noe Paracet, og jeg var på jobb. Ikke hatt problemer med blødninger eller andre bivirkninger etter noen av dosene (3).

Endret av Tamsi
  • Opprett ny...