Påkrevd Skrevet 9. desember 2021 #1 Del Skrevet 9. desember 2021 Uansett hvor mye jeg prøver, begriper jeg bare ikke at folk fortsetter (eller i det hele tatt begynte) å gå på bedrageriene til denne gjengen. Jeg har tydeligvis funnet grensen for min fatteevne😳 https://www.nrk.no/osloogviken/visjon-norge-ber-folk-gi-av-sitt-hjerte-_-sier-at-gud-fikser-stromregningen-1.15764297 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 Er man så kort i nøtta så fortjener man det, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. desember 2021 #3 Del Skrevet 9. desember 2021 Vi så aldri Jesus ta betalt for å helbrede noen og det at folk tror ar de kan kjøpe Guds godvilje... Jeg tviler stygt på at Han lar seg bestikke. De går ikke i Guds ærend når de fremstiller Gud slik. Hva blir neste? Skal de be oss om å betale huslån til dem...? Jeg tror på Gud, men ikke Visjon Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Del Skrevet 11. desember 2021 Jesus sa noe om at det kom til å bli om 2000 år som er nå personer som utroper seg at dem er gud. Gud er ingen person . Gud er en større kraft som alle er en del av. Strømselskapet kan like så være en gud som at alle her og jeg er gud. Anonymkode: 1503c...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå