AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Hei. Vi prøver å bli gravid. Siste dagene har jeg kjent skikkelig killing i huden der livmoren er. Hva kan dette være? Skal ta gravditetstest på lørdag. Anonymkode: 602fa...0a2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Det står killing i overskrift. Jeg klikka meg innpå fordi jeg tenkte at det endelig var en tråd om geiter. Er så skuffa nå. Eller kjenner du en geitekilling i livmora? I så fall har du problemer. Anonymkode: 51e27...d48 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står killing i overskrift. Jeg klikka meg innpå fordi jeg tenkte at det endelig var en tråd om geiter. Er så skuffa nå. Eller kjenner du en geitekilling i livmora? I så fall har du problemer. Anonymkode: 51e27...d48 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 602fa...0a2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det står killing i overskrift. Jeg klikka meg innpå fordi jeg tenkte at det endelig var en tråd om geiter. Er så skuffa nå. Eller kjenner du en geitekilling i livmora? I så fall har du problemer. Anonymkode: 51e27...d48 Jeg ler høyt😂😂 Anonymkode: 74eca...e75
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ler høyt😂😂 Anonymkode: 74eca...e75 Jeg BLE skuffa!! Tenkte at «endelig en tråd om produksjonsdyr, og ikke stebarn og svigermor» 😂 Anonymkode: 51e27...d48 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Vi prøver å bli gravid. Siste dagene har jeg kjent skikkelig killing i huden der livmoren er. Hva kan dette være? Skal ta gravditetstest på lørdag. Anonymkode: 602fa...0a2 Jeg har også kiling i livmorområde i dpo land. Ikke på huden da, men inni i selve livmora. Har det ofte fra 6 dpo og til menssmertene tar over noen dager før mens. Da jeg ble gravid hadde jeg også en slags kiling der men det var enda sterkere enn jeg pleier å ha, begynte rundt 8 dpo da og var gravid! Skjønte med en gang da jeg kjente hvor sterke kilingene var enn før at noe var i gjære ! Håper der er positivt for deg🤞🏻 Anonymkode: 310b7...ea0
SuzsuZ Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Det står killing i overskrift. Jeg klikka meg innpå fordi jeg tenkte at det endelig var en tråd om geiter. Er så skuffa nå. Eller kjenner du en geitekilling i livmora? I så fall har du problemer. Anonymkode: 51e27...d48 🤣🤣🤣
SuzsuZ Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Vi prøver å bli gravid. Siste dagene har jeg kjent skikkelig killing i huden der livmoren er. Hva kan dette være? Skal ta gravditetstest på lørdag. Anonymkode: 602fa...0a2 Jeg følte ‘små bobler’ i DPO land men ikke kløe / kiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå