Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et par spørsmål til deg som har babyzen yoyo før jeg bestiller vogna. 

1. Til nyfødt finnes det både «bærevogn» og «bassinett». Hva er best å gå for? Føler du at et spedbarn ligger godt i bærevogna?

2. Hvilket tilbehør er et must? Koppholder, organizer, bæreveske, regntrekk osv.

3. Jeg ser mange selger babyzen+ på Finn, men nå har det jo kommet ny versjon, babyzen 2. Er det stor forskjell mellom disse vognene, og hadde dere gått for brukt eldre modell på Finn eller ny?

4. Føler du at vogna er verdt den høye prisen?

Takk på forhånd hvis noen kan svare meg!

Anonymkode: 97459...fd7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1536809-til-deg-som-har-babyzen-yoyo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den kun som ekstratrille og ikke hovedvogn. Derfor har vi aldri følt noe behov for noe ekstrautstyr. Vi har babyzen+ og har vært fornøyd med den til sitt bruk, men ikke som hovedvogn, eller vogn til små babyer. 

minuset er at den ikke går så høyt opp i kilo, og at regntrekket er ganske kort.

Anonymkode: 7e335...22d

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har den kun som ekstratrille og ikke hovedvogn. Derfor har vi aldri følt noe behov for noe ekstrautstyr. Vi har babyzen+ og har vært fornøyd med den til sitt bruk, men ikke som hovedvogn, eller vogn til små babyer. 

minuset er at den ikke går så høyt opp i kilo, og at regntrekket er ganske kort.

Anonymkode: 7e335...22d

Takk for erfaring 💛 flere?

TS

Anonymkode: 97459...fd7

Vi benytter den også bare som ekstratrille, og ikke som hovedvogn. Som hovedvogn syns jeg den ville vært for liten, det er minimalt med plass under, håndtaket er smalt og vognen er ganske lav. Jeg ville heller ikke hatt et spedbarn i den, til det føles den for utsatt, men søsteren min (som også har den som ekstratrille) benytter spedbarnsinnlegget for soving hjemme. 

Anonymkode: c4529...354

Ville heller ikke hatt den som hovedvogn, ihvertfall ikke til nyfødt. Denne vognen er ganske liten, men kjekk som ekstratrille. Jeg ville nå kanskje ikke brukt den til en nyfødt noe særlig, det er en ganske lav vogn og ikke så robust. Regntrekk bør du ha, Koppholder og alt sånt er en smakssak. 

Anonymkode: 43f74...50f

Annonse

Hadde den ikke som hovedvogn og brukte den ikke til baby, så hadde ikke noe ekstrautstyr. Hadde den kun liggende i bilen som reservevogn til å bruke på butikken osv. Da babyen var liten så puttet jeg bare understellet til hovedvogna i bagasjerommet og klipset bilsetet på understellet dersom vi skulle i butikken eller lignende. Yoyo er ikke en vogn som er særlig tess å trille i lengden, men den funker på reise og i butikken. 

Anonymkode: 95c65...6df

Ikke egnet som hovedvogn, den er for ustabil og har for dårlig (manglende) fjæring. Men den er super å ha som trille baki bilen. Jeg har ikke brukt den til baby, da, kjøpte den da yngste var rundt ett. Jeg har dermed aldri hatt behov for ekstrautstyr.

Anonymkode: e968e...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...