Gå til innhold

Problemer med langlys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en golf 7. Den er knapt gått 100 000 km, og etter en stund hvor den har stått ubrukt har ene fjernlyset begynt og ikke fungere. 
jeg får også opp feilmelding om å kontrollere venstre fjernlys. 

Når jeg var på verksted sa de at det trolig skyltes at noe inni lykten var ødelagt (mener det var noe flap de snakket om). De mente hele lykten måtte byttes, noe som er ganske kostbart.

Det er en måned siden jeg var på verksted, og nå etter å ha brukt bilen ganske mye fungerer langlyset nesten hele tiden. Det blinker når jeg kjører på ugjevn vei, det er det eneste. 
Det er såklart sjekket at det ikke er lyspæren som er gåen. 

Jeg aner ikke hva som feiler bilen og synes det er kjipt og skal betale mange tusen for noe som kanskje ikke er feilen i utgangspunktet. 
Jeg føler verkstedet også er usikker og at det er ett skudd i blinde og skifte frontlykt.

noen med peiling? 

Anonymkode: 62678...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har det dessverre blitt hos de fleste verksteder..  Istedet for å reparere, blir hele delen byttet ut.

Har dessverre ikke noen tips, men om det stort sett lyser og kun blinker litt på ujevn vei, kan det jo være at det bare er en dårlig kontakt et sted.

Anonymkode: b5fea...b97

• Liker 1
Skrevet

Finn et verksted som er glad i å reparere ting, erfaringsmessig er det gjerne et eldre, uavhengig sted (ikke kjede) og hør hva de sier. 

Anonymkode: 0550e...a1a

Skrevet

Sjekk også nbfbildel og slikt. Golf fins jo som sand på stranden. Bør være billig å få tak i ei fungerende lykt.

Anonymkode: aa315...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...