Gå til innhold

Spisested Stavanger med flere retter, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter noe som har flere retter, og koselig lokasjon. Men ikke for dyrt heller. Men ikke typ Olivia eller Sumo. Noen som kjenner Stavanger og har tips? (for 2 personer)

(40-årslaget til min mann ble avlyst, samt begge våre julebord, denne helgen. Så jeg har bestemt meg for at vi skal ta en week-end til Stavanger. Vi har selvsagt tenkt å holde oss mest for oss selv, men på lørdag skal vi dra ut for å spise.)

Anonymkode: eb21c...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget 👍

Anonymkode: 888d1...5dd

Skrevet

Eller eg og du

Anonymkode: 888d1...5dd

Skrevet

Si gjerne noe om hva som gjør at det anbefales. Og hvilken prisklasse det ligger i. :P Det gikk en del penger på det 40-års laget som ikke blir noe av. :P 

TS

Skrevet

K2! Nyyydelig mat og supertrivelige ansatte. Usikker på om det er ledig der på så kort varsel da 😅

Cin Cin er også bra, samt Söl, Matbaren og Bellies

Anonymkode: 06476...245

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

K2! Nyyydelig mat og supertrivelige ansatte. Usikker på om det er ledig der på så kort varsel da 😅

Cin Cin er også bra, samt Söl, Matbaren og Bellies

Anonymkode: 06476...245

K2 så ut som et veldig bra sted. Men var selvsagt ikke ledig på så kort tid. :P 

Hva synes du om Eg og du? 

TS

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvilken restaurant ble det? Jeg ville anbefalt Renaa Matbaren, Cin-Cin, K2, Restaurant SØL, ANGR eller Casa Gio 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 17.33):

Jeg ser etter noe som har flere retter, og koselig lokasjon. Men ikke for dyrt heller. Men ikke typ Olivia eller Sumo. Noen som kjenner Stavanger og har tips? (for 2 personer)

(40-årslaget til min mann ble avlyst, samt begge våre julebord, denne helgen. Så jeg har bestemt meg for at vi skal ta en week-end til Stavanger. Vi har selvsagt tenkt å holde oss mest for oss selv, men på lørdag skal vi dra ut for å spise.)

Ingen. Stavanger er en dritt by 🤢🤮

Anonymkode: 70aab...e06

Skrevet

Tapas?

Deja vu  

Foodloose 

Anonymkode: 2f6da...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...