Gå til innhold

Skal på ferie til Dubai i romjulen, trenger tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der før, og kan tipse om insta-vennlige hotell og barer++? Drar med kjæresten, så behøver ikke være megafest-steder..

Anonymkode: a2533...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste tips fra meg:

Hold dere hjemme og bidra til at samfunnet får åpnet fortere opp igjen.

• Liker 28
Skrevet
sstinemor skrev (1 minutt siden):

Eneste tips fra meg:

Hold dere hjemme og bidra til at samfunnet får åpnet fortere opp igjen.

Takk for surmulinga, og fortsatt god jul.

• Liker 6
Skrevet

Reist der før. Skremmende feriested. Folk der blir fengsla om de er homofile og kritiserer regimet. De praktiserer også pisking for muslimer som har begått utukt. Han lederen der har til og med kidnappet og buret inne døtrene sine.
Dama mi ble til og med tilsnakket av en sikkerhetsvakt der fordi hun hadde for kort skjørt. 
Og det enda rare der er rundt i området hvor hotellet vårt lå så var det fullt av prostituerte som hengte rundt i gatene. Veldig forvirrende…

Anonymkode: a2e83...d58

• Liker 14
Skrevet

Hvis du vil ha insta-vennlige hoteller og barer, så har jeg et veldig godt tips: sjekk insta.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for surmulinga, og fortsatt god jul.

Hun har jo rett da. Ikke bare støtter du et drittland som behandler kvinner, homofile, ateister og fremmedarbeidere helt elendig, men du bidrar potensielt også til mer smitte.

Anonymkode: 2a868...09e

• Liker 26
Skrevet

Slipper de deg inn da? Er vi ikke plutselig blitt i omicron toppen?

Anonymkode: dbf13...e62

• Liker 6
Skrevet

Du får vel sjekke insta til disse influencertuppene som var der. 

Anonymkode: 70fad...a16

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har jo rett da. Ikke bare støtter du et drittland som behandler kvinner, homofile, ateister og fremmedarbeidere helt elendig, men du bidrar potensielt også til mer smitte.

Anonymkode: 2a868...09e

Dette er KG i et nøtteskall. Ingen svarer på spørsmålet, bare en gjeng overvektige burugler som sprer negativitet. Må vurdere igjen å slette kontoen, gitt..

• Liker 2
Gjest Rageing
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er KG i et nøtteskall. Ingen svarer på spørsmålet, bare en gjeng overvektige burugler som sprer negativitet. Må vurdere igjen å slette kontoen, gitt..

Du skriver jo som et troll da. Regner med provokasjon var hele hensikten med innlegget

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Reist der før. Skremmende feriested. Folk der blir fengsla om de er homofile og kritiserer regimet. De praktiserer også pisking for muslimer som har begått utukt. Han lederen der har til og med kidnappet og buret inne døtrene sine.
Dama mi ble til og med tilsnakket av en sikkerhetsvakt der fordi hun hadde for kort skjørt. 
Og det enda rare der er rundt i området hvor hotellet vårt lå så var det fullt av prostituerte som hengte rundt i gatene. Veldig forvirrende…

Han trodde åpenbart damen din var prostituert da.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Instavennlig hotell du var ute etter? Er vel bare å finne et fancy hotell med slikt infinity-pool? Du vet sånne basseng hvor instababen kan velte seg frem med rumpa til værs mens du ser Dubais skyline i bakgrunnen. Verre er det ikke.. Bruk booking.com så finner du det

• Liker 3
Skrevet

Vi (to søstre) var i Dubai for en måned siden, og det var veldig fint. Folk var høflige og hyggelige der. Five Palm Jumeira er et instavennlig hotell, hvis dere har råd. Utsikt til havnen, solnedgangen og Ain Dubai (pariserhjulet).

Og så anbefaler jeg VIRKELIG å besøke Dubai Expo mens dere er der. Sykt stor park og masse å se, pluss at billettene ikke er dyre. Metroen går til Dubai Expo. Norge er også representert på expoen 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Instavennlig hotell du var ute etter? Er vel bare å finne et fancy hotell med slikt infinity-pool? Du vet sånne basseng hvor instababen kan velte seg frem med rumpa til værs mens du ser Dubais skyline i bakgrunnen. Verre er det ikke.. Bruk booking.com så finner du det

Har du noen linker til hotell med sånt basseng?

Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (Akkurat nå):

Vi (to søstre) var i Dubai for en måned siden, og det var veldig fint. Folk var høflige og hyggelige der. Five Palm Jumeira er et instavennlig hotell, hvis dere har råd. Utsikt til havnen, solnedgangen og Ain Dubai (pariserhjulet).

Og så anbefaler jeg VIRKELIG å besøke Dubai Expo mens dere er der. Sykt stor park og masse å se, pluss at billettene ikke er dyre. Metroen går til Dubai Expo. Norge er også representert på expoen 😊

Takk for trådens første konstruktive svar.

• Liker 2
Skrevet

2/10

Litt mer fantasi enn vanlig men likevel ræl 👎

• Liker 7
Skrevet

Alt i Dubai er insta-vennlig. Det er jo bygget som et feriested, der alt er eksklusivt. Det er selve poenget.

Anonymkode: eeb14...6ac

• Liker 1
Skrevet

FIVE palm er bare party... Ville unngått det hotellet hvis dere vil slappe litt av. Anbefaler heller Dukes the Palm eller Fairmont the palm. Man får samme utsikt over Dubai Marina som på FIVE, men disse hotellene er mer passelig for de som vil ha et rolig sted å sove. Dra heller over på FIVE for day-party, eller faktiske utesteder hvis dere vil ta en drink/fest. Jeg har bodd på både Fairmont og Dukes sist jeg var der i oktober, men foretrekker Dukes som er hakket mer insta-vennlig vil jeg si. Av restauranter anbefaler jeg Buddha bar, Opa og Nammos for bra vibes. Hvis jeg skulle valgt en av de, ville jeg gått for Buddha bar. 

Ellers anbefaler jeg sterkt å prøve Tandem skydive i Dubai. Sykeste jeg har opplevd, og utsikten er noe helt spektakulært  ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen linker til hotell med sånt basseng?

https://edition.cnn.com/travel/article/worlds-highest-360-degree-infinity-pool-opens-in-dubai/index.html

St Regis the Palm. Verdens høyeste infinitiv pool. Selvfølgelig må de ha det høyeste infinitiv pool. Her kan du vise insta-rumpa di i 200 m høyde. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen som har vært der før, og kan tipse om insta-vennlige hotell og barer++? Drar med kjæresten, så behøver ikke være megafest-steder..

Har være i Dubai mange ganger. Har bodd på Atlantis the Palm og fairmont the Palm. Elsker Dubai ❤️

Anonymkode: 30c52...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...