AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Noen som har vært der før, og kan tipse om insta-vennlige hotell og barer++? Drar med kjæresten, så behøver ikke være megafest-steder.. Anonymkode: a2533...469
sstinemor Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Eneste tips fra meg: Hold dere hjemme og bidra til at samfunnet får åpnet fortere opp igjen. 28
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 sstinemor skrev (1 minutt siden): Eneste tips fra meg: Hold dere hjemme og bidra til at samfunnet får åpnet fortere opp igjen. Takk for surmulinga, og fortsatt god jul. Anonymkode: a2533...469 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Reist der før. Skremmende feriested. Folk der blir fengsla om de er homofile og kritiserer regimet. De praktiserer også pisking for muslimer som har begått utukt. Han lederen der har til og med kidnappet og buret inne døtrene sine. Dama mi ble til og med tilsnakket av en sikkerhetsvakt der fordi hun hadde for kort skjørt. Og det enda rare der er rundt i området hvor hotellet vårt lå så var det fullt av prostituerte som hengte rundt i gatene. Veldig forvirrende… Anonymkode: a2e83...d58 14
Cuntzilla Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Hvis du vil ha insta-vennlige hoteller og barer, så har jeg et veldig godt tips: sjekk insta. 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for surmulinga, og fortsatt god jul. Anonymkode: a2533...469 Hun har jo rett da. Ikke bare støtter du et drittland som behandler kvinner, homofile, ateister og fremmedarbeidere helt elendig, men du bidrar potensielt også til mer smitte. Anonymkode: 2a868...09e 26
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Slipper de deg inn da? Er vi ikke plutselig blitt i omicron toppen? Anonymkode: dbf13...e62 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Du får vel sjekke insta til disse influencertuppene som var der. Anonymkode: 70fad...a16 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har jo rett da. Ikke bare støtter du et drittland som behandler kvinner, homofile, ateister og fremmedarbeidere helt elendig, men du bidrar potensielt også til mer smitte. Anonymkode: 2a868...09e Dette er KG i et nøtteskall. Ingen svarer på spørsmålet, bare en gjeng overvektige burugler som sprer negativitet. Må vurdere igjen å slette kontoen, gitt.. Anonymkode: a2533...469 2
Gjest Rageing Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er KG i et nøtteskall. Ingen svarer på spørsmålet, bare en gjeng overvektige burugler som sprer negativitet. Må vurdere igjen å slette kontoen, gitt.. Anonymkode: a2533...469 Du skriver jo som et troll da. Regner med provokasjon var hele hensikten med innlegget
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Reist der før. Skremmende feriested. Folk der blir fengsla om de er homofile og kritiserer regimet. De praktiserer også pisking for muslimer som har begått utukt. Han lederen der har til og med kidnappet og buret inne døtrene sine. Dama mi ble til og med tilsnakket av en sikkerhetsvakt der fordi hun hadde for kort skjørt. Og det enda rare der er rundt i området hvor hotellet vårt lå så var det fullt av prostituerte som hengte rundt i gatene. Veldig forvirrende… Anonymkode: a2e83...d58 Han trodde åpenbart damen din var prostituert da. Anonymkode: a2533...469 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er KG i et nøtteskall. Ingen svarer på spørsmålet, bare en gjeng overvektige burugler som sprer negativitet. Må vurdere igjen å slette kontoen, gitt.. Anonymkode: a2533...469 Instavennlig hotell du var ute etter? Er vel bare å finne et fancy hotell med slikt infinity-pool? Du vet sånne basseng hvor instababen kan velte seg frem med rumpa til værs mens du ser Dubais skyline i bakgrunnen. Verre er det ikke.. Bruk booking.com så finner du det Anonymkode: a2e83...d58 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Vi (to søstre) var i Dubai for en måned siden, og det var veldig fint. Folk var høflige og hyggelige der. Five Palm Jumeira er et instavennlig hotell, hvis dere har råd. Utsikt til havnen, solnedgangen og Ain Dubai (pariserhjulet). Og så anbefaler jeg VIRKELIG å besøke Dubai Expo mens dere er der. Sykt stor park og masse å se, pluss at billettene ikke er dyre. Metroen går til Dubai Expo. Norge er også representert på expoen 😊 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Instavennlig hotell du var ute etter? Er vel bare å finne et fancy hotell med slikt infinity-pool? Du vet sånne basseng hvor instababen kan velte seg frem med rumpa til værs mens du ser Dubais skyline i bakgrunnen. Verre er det ikke.. Bruk booking.com så finner du det Anonymkode: a2e83...d58 Har du noen linker til hotell med sånt basseng? Anonymkode: a2533...469
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 Kvinne87Rogaland skrev (Akkurat nå): Vi (to søstre) var i Dubai for en måned siden, og det var veldig fint. Folk var høflige og hyggelige der. Five Palm Jumeira er et instavennlig hotell, hvis dere har råd. Utsikt til havnen, solnedgangen og Ain Dubai (pariserhjulet). Og så anbefaler jeg VIRKELIG å besøke Dubai Expo mens dere er der. Sykt stor park og masse å se, pluss at billettene ikke er dyre. Metroen går til Dubai Expo. Norge er også representert på expoen 😊 Takk for trådens første konstruktive svar. Anonymkode: a2533...469 2
Entern Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 2/10 Litt mer fantasi enn vanlig men likevel ræl 👎 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 Alt i Dubai er insta-vennlig. Det er jo bygget som et feriested, der alt er eksklusivt. Det er selve poenget. Anonymkode: eeb14...6ac 1
Safiye Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 FIVE palm er bare party... Ville unngått det hotellet hvis dere vil slappe litt av. Anbefaler heller Dukes the Palm eller Fairmont the palm. Man får samme utsikt over Dubai Marina som på FIVE, men disse hotellene er mer passelig for de som vil ha et rolig sted å sove. Dra heller over på FIVE for day-party, eller faktiske utesteder hvis dere vil ta en drink/fest. Jeg har bodd på både Fairmont og Dukes sist jeg var der i oktober, men foretrekker Dukes som er hakket mer insta-vennlig vil jeg si. Av restauranter anbefaler jeg Buddha bar, Opa og Nammos for bra vibes. Hvis jeg skulle valgt en av de, ville jeg gått for Buddha bar. Ellers anbefaler jeg sterkt å prøve Tandem skydive i Dubai. Sykeste jeg har opplevd, og utsikten er noe helt spektakulært
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du noen linker til hotell med sånt basseng? Anonymkode: a2533...469 https://edition.cnn.com/travel/article/worlds-highest-360-degree-infinity-pool-opens-in-dubai/index.html St Regis the Palm. Verdens høyeste infinitiv pool. Selvfølgelig må de ha det høyeste infinitiv pool. Her kan du vise insta-rumpa di i 200 m høyde. Anonymkode: a2e83...d58 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har vært der før, og kan tipse om insta-vennlige hotell og barer++? Drar med kjæresten, så behøver ikke være megafest-steder.. Anonymkode: a2533...469 Har være i Dubai mange ganger. Har bodd på Atlantis the Palm og fairmont the Palm. Elsker Dubai ❤️ Anonymkode: 30c52...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå