AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Denne julen gruer jeg meg til😳 Det blir første julen for min del uten egne barn og første julen med den nye svigerinnen til min bror som jeg ikke under noen omstendigheter liker😛 Dette er et kvinnemenneske som kan sammenlignes med en verdensmester på barneoppdragelse men som ikke har egne barn. (Noen kjenner gjerne typen) Vi skal på toppen være oppi en hytte 4 timer hjemmefra så det er ikke bare bare å stikke for og ikke eksplodere. Svigerinnen og jeg er gjevnaldrende og jeg tror hun har en liten anelse at hun ikke er likt av meg. Hun er derimot likt av de andre og hun tar stor plass. Det skal sies at jeg har prøvd, samt vært hyggelig med henne hver gang men nå klarer jeg ikke mer. Jeg føler meg meg som en tikkende bombe da jeg har svelget og svelget i nesten 1 år. What to do? Alle råd mottas med stor takk. Anonymkode: f25eb...d57
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Jeg vet ikke helt, men jeg tenker at du enten må bli hjemme eller må klare å bite det i deg? Du kan jo ikke gå rundt der på hytta å være frekk og sur og ødelegge jula for alle andre - og det tror jeg ikke du vil heller. Et tips er jo å prøve å fordype deg i dine egne ting, for eksempel lese mange bøker og slik. Gi deg selv pauser fra hun du ikke liker. Dere trenger jo ikke være sammen hele tiden, heldigvis. Siden de andre liker henne - hvorfor tror du at du har så mye i mot henne? Barneoppdragelsen din blir vel neppe et tema når dine barn ikke er med, får vi håpe. Anonymkode: 6eec7...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Kunne du tenke deg å være helt alene i jula, eller blir det for vanskelig? Eller er det noen andre du kan feire sammen med? Hvis ikke har du ikke så mange muligheter, annet enn å prøve å gjøre det beste ut av det. Tenk på at jula er tid for fred og forsoning. Prøv å legg bort det du misliker med henne. Tenk at dere begynner med blanke ark nå denne jula. Prøv å fokuser på hennes positive sider. Min mor er samboer med en mann jeg ikke har så sansen for. Som type er han rake motsetningen av oss andre ifilirm. Det har gått litt opp og ned - jeg har i perioder ikke utstått å være sammen med han, men jeg har etter hvert lært meg å leve med at vi bare må omgås av og til. Og det jeg gjør er vel å på en måte ignorere han, samtidig som jeg inkluderer han på en overfladisk måte. Når det er sagt så kan jeg også se de positive sidene ved han, og jeg opplever at det hjelper å tenke på de. Anonymkode: c804f...77e
Chantielle Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg