AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Del Skrevet 9. desember 2021 En i familien fikk utslett på hender og føtter, men ikke inni hender/underføtter/mellom tær og fingre. Han klødde ikke, men allikevel fikk vi beskjed om å behandle for skabb. Utslettet var mange små blemmer, som ble litt ru på tuppene før det tørket inn. Ingen andre har fått det. Men jeg kan få små vabler i huden, som ligner elveblest, og forsvinner etter en time eller to. Kommer gjerne på magen eller lår. De klør ikke nødvendigvis, men har hendt det har klødd litt. Ingen av oss har noe mellom fingre eller inni hånda. Jeg har tre små, tynne striper på hånda, men jeg vet ikke om det er tidligere arr eller faktisk skabbgang. De klør heller ikke og ingen sorte prikker. Men hodet holder på å bli helt tullete av dette. Er det noen som kjenner seg igjen? Skabb uten å klø? Utslett som kommer og går? Anonymkode: d9492...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 Bilde av mitt utslett. Anonymkode: d9492...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå